ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
לגזור ולשמור

האימא עשתה את הסגולה וה'צליאק' של הילדה נעלם

ילדה מויליאמסבורג שבבדיקות התגלה כי היא סובלת מצליאק הדאיגה את הוריה איך הם ישמרו עליה שלא תאכל קמח | למרבה הפלא הסיפור הסתייים בסוף טוב בזכות הסגולה של בעל ה'שפתי חכמים' ביום פורים בבוקר

האימא עשתה את הסגולה וה'צליאק' של הילדה נעלם
הרה"צ רבי אלימלך בידרמן בפורים תשפ"א צילום: שוקי לרר

בשבוע שעבר בשיחת הכנה לפורים סיפר המשפיע הרה"צ רבי אלימלך בידרמן סיפור מדהים על ישועה מופלאה ביום הפורים.

וכך סיפר רבי מיילך: "התקשר אלי לפני כמה ימים אברך שמתגורר בשכונת ויליאסבורג בברוקלין, ומספר לי כך: לפני שנה בימים שלפני פורים לבת שלי היו כאבי בטן חזקים, כמה ימים לפני פורים עשינו בדיקה אצל רופא גדול בארה"ב, והתוצאה בבדיקת הדם לא בישרה טובות. ההורים מאוד פחדו מהתוצאה. אבל הרופא הבכיר אמר שנראה לו שזה "צליאק", (מחלת מעים הנובעת מרגישות לחלבון גלוטן). 

ממשיך המשפיע רבי מיילך "האברך אמר לי ככה: אני האבא לא נבהלתי מזה. אבל אשתי אמרה שהיא כן מפחדת, לך תשמור על הילדה כל השנים שלא תאכל חמשת מיני דגן. הרופא שאמר לנו את התוצאה קבע לנו תור אצל רופא גדול אחר במנהטן שמבין טוב בצליאק והרופא במנהטן קבע תור לחודש אייר בשנה שעברה". 

"הרופא שקבע שיש צליאק אמר את זה שבוע לפני פורים, והאמא החליטה בפורים בבוקר לעשות את הסגולה הגדולה של בעל ה"שפתי חכמים" -  לסיים את כל ספר תהילים בפורים בבוקר,  האמא אכן קמה ואמרה את כל ספר תהילים בבכיות נוראיות.

בחודש אייר יום קודם התור אצל הרופא הגדול במנהטן, הם קיבלו דף הוראות מהרופא במנהטן, שבעקבות מגפת הקורונה רק אחד ההורים יכולים להגיע לבדיקה עם הילדה, ולא שני ההורים יחד. כאן נוצרה בעיה גדולה, הילדה רצתה רק שהאמא תבוא איתה, אך רק האבא הכיר את השפה וההורים לא ידעו מה לעשות.

ממשיך האברך: לפני שעמדנו לצאת למנהטן, ההורים שוחחו ביניהם ולפתע הם מבחינים ונזכרים כי מחודש אחרי פורים הם לא שמעו כלום מהילדה שהיא מתלוננת על כאבים בבטן וכדו'. ההורים החליטו להתקשר לרופא בויליאסבורג, לשאול אותו שוב קודם שהם יוצאים למנהטן, שיבדוק שוב כיון שהילדה כבר לא מתלוננת על כאבים.

הרופא בדק את הילדה שוב, וצעק לעבר ההורים: אין שום דבר. הילדה בריאה לחלוטין. לא שום מחלה ושום דבר. ההורים שאלו, מה הפירוש הכל בסדר? אתה אמרת שלא הכל בסדר, הזמנת תור, ושלחת מסמכים לרופא במנהטן, ואמרת שזה צליאק.

מסיים המשפיע רבי מיילך: האברך ההוא מארה"ב שלח לי את המסמכים שהרופא שלח שיש צליאק, ואת המסמכים שאין צליאק, ושאר כל הדברים זה כוח של "אמור למלך", לבכות ולבקש למלך ביום פורים.

הרב אלימלך בידרמן חולי צליאק פורים סגולה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד