ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
מסייעים וזוכים

העמותה הודיעה: "מי שיעזור לילדים האלו יוכל לזכות בפרס ענק"

את עמותת 'מסוגלים' ופעילותה המופלאה זכינו להכיר כזאת שמעניקה בית לילדים המיוחדים • כעת היא יוצאת בקמפיין מיוחד במסגרתו תיהנו גם משותפות בפעילות האדירה וגם מהגרלה בלעדית על שתי סוויטות יוקרתיות ומאובזרות בבעלותכם, הצמודות לכנרת

העמותה הודיעה: "מי שיעזור לילדים האלו יוכל לזכות בפרס ענק"
בעל צרכים מיוחדים צילום: unsplash

את עמותת 'מסוגלים' ופעילותה המופלאה זכינו להכיר זה מכבר, מדובר בעמותה שקמה לטובת ילדים אוטיסטים ובני משפחותיהם, הזקוקים לתמיכה, להקשבה ולנתינה. במסגרת הפעילות המקיפה מסייעת העמותה לילדים אוטיסטים, מעניקה להם בית, פותחת לב, מקדמת ומסייעת להם לממש את הפוטנציאל שלהם. במקביל מקבלת כל המשפחה אוזן קשבת ותמיכה מקיפה ובעיקר לכוח להמשיך במסע המורכב, המלא במהמורות ואתגרים.

בשבועות האחרונים יצאה 'מסוגלים' עם קמפיין ייחודי שמטרתו להרחיב את מעגל הנתינה ואת פעילות הארגון. במסגרתו תיהנו מזכיה כפולה ומשולשת- גם שותפות בפעילות האדירה וגם הגרלה בלעדית על שתי סוויטות יוקרתיות ומאובזרות בבעלותכם, הצמודות לכנרת.

עזרו לילדים המיוחדים ואולי תזכו בפרסים ענקיים>>>

ההגרלה פותחת בפניכם דלת להזדמנויות חדשות ומעניקה לכם אפשרות ליהנות ממקום נופש יוקרתי ומהשקעה מניבה לכל החיים.

הנהלת 'מסוגלים' מעוניינת להגדיל את סיכויי הזכייה של כל אחד מהתורמים, לכן היא מגבילה את כמות המשתתפים ל5000 אנשים בלבד, מה שמעצים את האפשרות שלכם לזכות ומעניק לכם צ'אנס מיוחד והזדמנות בלעדית לצאת עם המתנה הנכספת.

אז בואו נדבר במספרים: בכל הגרלת לוטו סטנדרטית משתתפים כ 16,273,488 אנשים. בהגרלה הקסומה משתתפים 5000 איש בלבד! כך שמדובר בבשורה מפתיעה ובהזדמנות חד פעמית שלא תחזור.

אם הסוויטות קורצות לכם, ואתם שואפים ליהנות מסיכויי זכייה גבוהים עשרת מונים מכל הגרלת לוטו, אתם מוזמנים ליטול חלק בהגרלה ולזכות בכפל כפליים: גם הזדמנות למתנה חלומית וגם לברכתם של גדולי הדור מכל החוגים.

כדאי שתפנימו את זה טוב טוב: זה הצ'אנס שלכם. כי דווקא בהגרלה הזו, אתם מסוגלים לזכות בגדול!!

עזרו לילדים המיוחדים ואולי תזכו בפרסים ענקיים>>>

מסוגלים הגרלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד