כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
19 ימים לפתיחת הקלפיות

סקר חדש: צרות בשמאל - מרצ שוב בחוץ

ב'כאן 11' שלחו את דודי חסיד ומכון קנטאר לערוך עבורם סקר מנדטים לקראת הבחירות הקורובת, על פי נתנוני הסקר רע"מ עוברת לראשונה בסקרים שלהם ומרצ שוב בחוץ

סקר חדש: צרות בשמאל - מרצ שוב בחוץ
חרדים ביום הבחירות צילום: David Cohen/Flash90

סוקר 'כאן 11' דודי חסיד ומכון קנטאר ערכו סקר מנדטים לקראת הבחירות הקרובות. כאשר מהסקר שפורסם הערב (חמישי) עולה כי כך הייתה נראית תמונת המנדטים בכנסת ה-24 אילו הבחירות היו נערכות היום.

על פי הסקר של חסיד ומכון קנטאר, מפלגת השלטון הליכוד יציבים עם 29 מנדטים. אחריה יש עתיד של יאיר לפיד מתחזקת ועולה ל-20 מנדטים. ההתחזקות של לפיד מגיעה על חשבון גדעון סער ותקווה חדשה הזוכים ל-12 מנדטים בלבד. מנדט אחד יותר מנפתלי בנט וימינה הזוכים ל-11 מנדטים.

הרשימה המשותפת לאחר הפיצול מנסור עבאס ורע"מ מקבל 8 מנדטים. המפלגות החרדיות ש"ס ויהדות התורה מקבלות כל אחת 7 מנדטים. כך גם ישראל ביתנו של אביגדור ליברמן מקבלת 7 מנדטים.

עוד עולה מהסקר כי בעוד מפלגת העבודה מתחזקת וזוכה ל-6 מנדטים. אחותה מרצ נמחקת מתחת לאחוז החסימה. על חשבונה נכנסים מנסור עבאס וסיעתו רע"מ, המקבלים 4 מנדטים, כמו הציונות הדתית של בצלאל סמוטריץ' המקבלת גם היא 4 מנדטים. כחול לבן של בני גנץ, מתרחקת מעט מקו החסימה ומתייצבת על חמישה מנדטים.

יצויין כי כמו מרצ שכאמור על פי הסקר הזה לא עוברת את אחוז החסימה. כך גם מפלגה הכלכלית בראשות ירון זליכה מקבל 1.7% בלבד לא עוברת את אחוז החסימה.

נשאלי הסקר התבקשו לענות גם על השאלה הבאה: מה עמדתך ביחס לאפשרות שבנימין נתניהו יהיה ראש הממשלה גם אחרי הבחירות: 55% הגיבו נגד האפשרות שנתניהו יהיה ראש הממשלה, ו-45% צדדו בעד האפשרות שנתניהו ימשיך לכהן בתפקיד ראש הממשלה של מדינת ישראל.

כאן 11 מרצ מנסור עבאס בנימין נתניהו סקר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד