כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
תרגיל או הצהרה?

בנט תוקף את לפיד: "לא יכול להיות ראש ממשלה; הסית נגד החרדים"

ח"כ נפתלי בנט טוען כי יאיר לפיד, שהיה שותפו לברית האחים בממשלה שהוקמה ב-2013, גורם לקיטוב בחברה הישראלית, וכי הוא רק הוסיף בעיות: "האמת צריכה להיאמר" | בנוסף הצהיר כי לא ישב עם נתניהו: "חייבים להחליף אותו" • צפו

בנט תוקף את לפיד: "לא יכול להיות ראש ממשלה; הסית נגד החרדים"
נפתלי בנט/יאיר לפיד צילום: יונתן זינדל/מרים אלסטר, פלאש 90

19 ימים לבחירות, כשהוא לשון המאזניים, כמי שיקבע את זהות הממשלה הבאה, יו"ר 'ימינה' נפתלי בנט התראיין לכנס שערך ארגון 'גשר', ותקף חזיתית לראשונה מתחילת מערכת הבחירות, את יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד.

"האמת צריכה להיאמר יאיר לפיד גרם לקיטוב איום ונורא בחברה הישראלית", טען בנט והמשיך, "הוא זה שפעם אחר פעם הסית נגד הציבור החרדי, לא פתר כלום, רק הוסיף בעיות. הוא לא הדמות שעם ישראל צריך כראש ממשלה".

למרות הביקורת החריפה שלו לכאורה, בנט לא פסל ישיבה אתו בממשלה הבאה: "המטרה מבחינתי זה החלפה של נתניהו במחנה הלאומי. אני לא מחרים את לפיד, אבל הוא לא יכול להיות ראש הממשלה מכיוון שרוב העם במחנה השני".

על הטענה של ראש הממשלה בנימין נתניהו, כי ישראל הראשונה בעולם לצאת מהקורונה, אמר בנט: "זה שקר מוחלט. איך אפשר להגיד שאנחנו נצא ראשונים כשיש צעירים שנדבקים ומתים. חבורת החלמאים הזו תיזכר לדיראון עולם בהיסטוריה של המדינה".

עוד הוסיף: "אני לא הולך עם ביבי, חייבים להחליף אותו כדי לייצר שינוי. אני אנהיג את מדינת ישראל, זה התפקיד הכי קשה בעולם, אני אעשה עבודה הרבה יותר טובה מנתניהו. אי אפשר ככה, צריך להבין שהגיע הזמן להחליף את נתניהו וזה יקרה רק מהימין".

על הקמפיין של סמוטריץ' נגדו, אמר בנט: "אני מכבד את בצלאל, הוא החליט לפצל ולצאת לדרכו. זו זכותו. מאז אני כל הזמן מותקף, אבל ממשיך בדרך שלי. אני אוהב את העם שלי. אני פשוט אוהב אנשים, את העם היהודי".

יאיר לפיד נפתלי בנט בחירות 2021 בחירות לכנסת ה 24

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד