ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
במפגש הסגור

גפני נגד נתניהו: הולך שולל אחרי התקשורת; חוסר התחשבות בחרדים

כשבוע אחרי שראשי הסיעות החרדיות חתמו על מכתב הנאמנות לנתניהו כמועמדם הבלעדי לראשות הממשלה, 'בחדרי חרדים' חושף תמלילים מפגישה שקיים יו"ר 'יהדות התורה' משה גפני שבה לא חסך בביקורת על ראש הממשלה: "אנשים בממשלה פוחדים; פשוט לא סופרים אותנו"

גפני נגד נתניהו: הולך שולל אחרי התקשורת; חוסר התחשבות בחרדים
גפני ונתניהו במליאה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ברקע הזעם ברחוב החרדי בעקבות התנהלות הממשלה בכל הנוגע לטיפול בקורונה במגזר, נשמעת גם ביקורת פנימית מצד הנציגים כלפי הממשלה ומקבלי ההחלטות וגם כלפי העומד בראשה בנימין נתניהו, אך גם אחרי שבשבוע שעבר הם חתמו על מכתב נאמנות לנתניהו, הביקורת כלפיו נמשכת.

באחד מימי השבוע נועד יו"ר 'יהדות התורה' ח"כ משה גפני עם כמה אישי ציבור, במהלך השיחה עלה נושא התנהלות הממשלה והעומד בראשה בנימין נתניהו, גם בזמן האחרון, כשבמרכז השיחה עלה הזעם על החלטת הממשלה להגביל כניסת תחבורה והסעות פרטיות לירושלים במהלך שושן פורים.

לידי 'בחדרי חרדים' הגיעה תוכן השיחה. "יש זעם גדול", הודה גפני בפני בני שיחו, "אם אנחנו בוחנים את כל השנה של הקורונה, היה פה דברים רבים של פיקוח נפש, אם שמים לב, כל הזמן שיש חוסר התחשבות מוחלט בציבור החרדי, פשוט לא סופרים אותנו, לא מדברים עליו, הם בכלל לא בעניין".

ח"כ גפני הסביר את החשש מ'מקבלי ההחלטות', כשהוא מתכוון לראש הממשלה ולהנהגת משרד הבריאות, כשלטענתו "הם פוחדים מהתקשורת, היא לא מפסיקה לתקוף את הציבור על שטויות", והוסיף לתקוף את נתניהו מבלי להזכיר את שמו, "אנשים פוחדים בממשלה, בין מקבלי ההחלטות, לחשוב על הציבור החרדי".

גפני ציין בדבריו באותו מפגש שתוכנו נחשף לראשונה כאן ב'בחדרי חרדים', כי גם בנושאים שכן התחשבו בחרדים בתקופה הזו, "זה בעקבות מה שנותנים לחילונים". לטענתו, "אם לא היו נותנים משחקי ספורט אז לא היו נותנים לנו גני אירועים", ומצהיר: "מול המציאות הזאת יהדות התורה לא תשתוק. יש התנכלות לציבור החרדי". עם זאת הבהיר משה גפני באותה שיחה, "אנחנו בעד שמירת ההנחיות אבל ההתנהלות של מקבלי ההחלטות כלפי הציבור החרדי בחוסר התייחסות מוחלט ללכת שולל אחרי התקשורת".

כזכור, אתמול נועדו נציגי סיעת 'יהדות התורה' לישיבת סיעה חריגה שבאה בעקבות הזעם הציבורי, בסיומה נמסר כי "סיעת יהדות התורה תיוועץ בגדולי ישראל על המשך שיתוף פעולה עם החלטות הממשלה וקבינט הקורונה, המוטות פעם אחר פעם נגד הציבור החרדי, כולל החשש של הטלת סגר בחג הפסח".

משה גפני בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד