ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
טיפש עם דיפלומה

נשיא ברזיל אחרי אלפי מתים: "תפסיקו להתבכיין"

כאשר בימים האחרונים נרשמים שיאי תמותה אדירים, באירוע שנערך בברזיליה בהשתתפותו תקף הנשיא את הבכי והדאגה המוגזמים לשיטתו, וקרא לאנשים להתמקד בעתיד ולא להתמקד בבכי ובדאגה

נשיא ברזיל אחרי אלפי מתים: "תפסיקו להתבכיין"
נשיא ברזיל בישראל צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

גם כשאלפים מבני עמו מתים בכל יום מנגיף קורונה, ממשיך נשיא ברזיל ז'איר בולסונרו בקו אותו הוא מוביל החל מפרוץ נגיף קורונה במדינה, ועל פי הדיווח ב'רויטרס' קרא הנשיא לבני עמו: להתקדם ולא להיתקע בדאגה ובכי. 

באירוע שנערך בברזיליה בהשתתפותו תקף הנשיא את הבכי והדאגה המוגזמים לשיטתו. בולסונרו הבהיר והסביר לנוכחי האירוע את תפיסת העולם שלו מול מספר המתים הגבוה והחריג במדינתו, כאשר בימים האחרונים נרשמים שיאי תמותה אדירים.

לדברי בולסונרו אין מה להתמקד בעבר, ואין מה לדאוג ולבכות יותר מידי, צריך להתמקד בעתיד, להמשיך הלאה, ולהפסיק להתבכיין. נשיא ברזיל הוסיף ותהה, עד מתי יישארו הדואגים והבוכים בבתיהם. "אי אפשר להמשיך ולסבול כך יותר" אמר הנשיא.

כאמור דבריו אלו של הנשיא מגיעים אחרי ימים קשים לעם בברזיל. ימים בהם נשברים שיאי תמותה. קרוב לאלפיים מתים מנגיף קורונה, ביום שלפני האירוע המדובר, יום לפני כן מתו למעלה מ-1500 ברזילאיים מנגיף קורונה.

על פי דיווחי כלי התקשורת העולמיים. ברזיל היא המדינה השנייה בעולם עם מספרי התמותה השליליים. ראשונה לה ארצות הברי שעברה את חצי מיליון המתים. ברזיל כבר עברה את הרבע, והנגיף עדיין מכה במלוא עוזו. רח"ל.

ברזיל ז'איר בולסונרו קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד