ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
אופטימי מהרגיל

מומחה בריטי: המטוסים הם סביבה בטוחה במגפה

מומחה בריטי מבהיר כי אולמות ומסיבות מסוכנים רק לאנשים זקנים ושמנים, ומטוסים בטוחים לכולם מכיוון שיש להם את אותה מערכת אוורור כמו בתיאטרון

מומחה בריטי: המטוסים הם סביבה בטוחה במגפה
נוסעים בטיסה. אילוסטרציה צילום: unsplash

היועץ הממשלתי לקורונה בבריטניה פרופסור רוברט דינגוול, אחד הסוציולוגים המובילים בבריטניה, אמר אתמול (חמישי) בוועידה מקוונת שיש רק סיכון 'קטן' לחטוף את הנגיף ולהזדקק לאשפוז משהייה באולמות ומסיבות.

עם זאת ציין הפרופסור כי הצעדים למניעת הידבקות שננקטו במקומות המועדים באולמות ומרכזי הבילוי סייעו להגביל את התפשטות המחלה בשטחים אלו.

הפרופסור דינגוול הוסיף ונתן תקווה לקיץ הקרוב לצד ההדגשה כי מטוסים הם 'סביבה בטוחה ביסודה' בגלל מערכות האוורור המצוינות שלהם, כך על פי הדווח ב'דיילי מייל'.

עם זאת חברות חברות התעופה הבריטיות התבקשו גם לנקוט אמצעי זהירות נוספים, כולל ווידוא שכל הנוסעים חובשים מסכות פנים למשך כל זמן הטיסה. בנוסף למילוי טפסי הגעה כשחזרו לבריטניה.

יצוין כי גם מחקרים קודמים של משרד ההגנה האמריקני העלו כי מערכות מיזוג אוויר במטוסים מסלקים חלקיקים העלולים להעביר נגיפים מהאוויר.

עוד דובר בוועידה כי תוצאות מחקר בריטי שנערך בממלכה הראו כי אזרחי בריטניה שעברו את גיל 65 או לחילופין אנשים הסובלים מהשמנת יתר נמצאים בסיכון גבוה יותר להתאשפז ולמות אם הם חוטפים את הנגיף.

 

 

קורונה מטוסים מסיבות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד