י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מצטרף לליברמן

סער נגד החרדים: "המפלגות החרדיות כפו שיתוק"

גדעון סער שלאחרונה מדשדש בסקרים, יוצא היום במתקפה נגד המפלגות החרדיות שלטענתו שיתקו את המערכת הפוליטית. גם מבנט הוא לא חסך את שבטו | ימינה: "ישראל לא זקוקה לעוד עסקנות בסגנון סער‎"

סער נגד החרדים: "המפלגות החרדיות כפו שיתוק"
גדעון סער צילום: חיים ורסנו

לאחר שנמנע מלעשות זאת עד כה, ולאחר שחווה צניחה משמעותית בסקרי המנדטים, יו"ר תקווה חדשה גדעון סער החליט ללכת על הראש של החרדים.

"המפלגות החרדיות כפו שיתוק", אמר סער בריאיון לרינה מצליח בחדשות 12. "הן מנסות לכופף את הזרוע של המערכת הפוליטית. נתניהו מפחד לקבל החלטות, הוא אחוז פחד".

כשנשאל אם נתניהו נסחט בידי המפלגות החרדיות, אמר: "חד וחלק. מאחר שהדבר הכי חשוב מבחינת נתניהו זה האחיזה בשלטון, אז הוא חייב לתת כל דבר. לכן גם לא הכריע בנושא הגיור".

הוא התייחס גם לבג"ץ הגיור ואמר כי "אנחנו בעד אימוץ מתווה שיש בו גם ביטוי לגיור בזרמים בארה"ב, נבנה פתרון". הוא ציין כי "אני בעד לתת לכל ציבור מה שמגיע לו אבל לא לעבוד בשירות מפלגות מסוימות".

סער התייחס גם ל"תכנית סינגפור", התכנית הכלכלית של יו"ר ימינה נפתלי בנט ואמר כי "התוכנית לא ריאלית. לא ריאלי להקפיא את השירותים החברתיים בתקופה שבה המדינה נמצאת. אנחנו נמנה שר אוצר מקצועי ונבצע רפורמה, דיגיטציה של כל השירות הציבורי, נלך להילחם בבירוקרטיה ונבצע תוכנית ריאלית".

בתגובה לדבריו של סער נמסר מימינה: "למרות התחייבותו של סער לחדול אש, מפלגת העריקים של סער משיכה בקמפיין ההכפשות, ישראל לא זקוקה לעוד עסקנות בסגנון סער‎".

גדעון סער נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד