ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
בעיצומה של השבת

מעצרו הוארך: פורץ נתפס 'על חם' בדירה בבני ברק

בית משפט השלום בתל אביב האריך בארבעה ימים את מעצרו תושב לוד, שנעצר בשעת מעשה לאחר שפרץ לדירה בבני ברק |הוא נתפס בתוך הדירה כשעל גופו רכוש החשוד כגנוב | במשטרה חושדים כי פרץ לדירה נוספת בעיר

מעצרו הוארך: פורץ נתפס 'על חם' בדירה בבני ברק
אילוסטרציה צילום: unsplash

תושב לוד בשנות החמישים לחייו, נעצר אמש, בעיצומה של השבת, בתוך דירה בעיר בעיר בני ברק, לאחר שעל פי החשד פרץ אליה במטרה לגנוב מתוכה רכוש - כך נודע ל'בחדרי חרדים'. על החשוד נתפס רכוש החשוד כגנוב.

שוטרים שהוזעקו למקום עצרו את החשוד והוא נלקח לחקירה בתחנת המשטרה. בחקירתו עלה כי ככל הנראה פרץ לדירה נוספת בעיר מוקדם יותר באותו היום. לאחר שנעצר, פונה החשוד לבית החולים כיוון שטען כי לא  חש בטוב אך שוחרר זמן קצר לאחר מכן.

החשוד, תושב לוד כבן 52, בעל עבר פלילי עשיר בתחום הרכוש, הובא הבוקר (ראשון) לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב - שם הוארך מעצרו בארבעה ימים. נציג המשטרה טען כי נדרשים ימי מעצר נוספים כדגי להשלים את החקירה. במשטרה יבדקו האם פרץ לדירות נוספות.

עורכת הדין מהסנגוריה הציבורית מתחה ביקורת על המשטרה על כך שלא התבקש ייצוג לחשוד. לטענת המשטרה, החשוד סירב לשתף פעולה ודרש שלא למנות לו סניגור.

"החשוד מוסר לי שהוא שהה בבית חולים", אמרה עורכת הדין במהלך הדיון, "מעבר לזה, אני שומעת מהחשוד שסמוך למעצרו הוא נלקח לבית חולים. החשוד מכחיש שהוא פרץ לדירות ולטענתו לא נתפס עליו רכוש מהדירות. הוא טוען שהוא הגיע למקום לחפש אדם כלשהו".

השופט אור ממון קבע בהחלטתו כי "מעיון בתיק החקירה עולה כי קיים חשד סביר כנגד החשוד לביצוע העבירות המיוחסות לו" והאריך את מעצרו בארעה ימים. השופט הוסיף כי "לחשוד עבר פלילי מכביד כולל עבירות רלבנטיות שבגינו אף ריצה עונשי מאסר ועל כן, לאור החשדות ועברו מדובר במסוכנות גבוהה"

 

פריצה לדירה הארכת מעצר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד