י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
פלא תזונאי

"השמנתי בלי שום הסבר": אנשים משתפים בשיטה המדהימה ששינתה את חייהם

ציפי, ועקיבא הם שני אנשים משני אזורים שונים בארץ, אך עם מכנה משותף אחד - שניהם היו בעלי עודף משקל ולא מצאו לכך פתרון במשך שנים • לשמחתם הרבה, הם מצאו מכנה משותף נוסף והוא הנוסחה הפלאית של סלימפיט שניצחה את השומן בקלות וללא מאמץ ושינתה את החיים שלהם מן הקצה אל הקצה

"השמנתי בלי שום הסבר": אנשים משתפים בשיטה המדהימה ששינתה את חייהם
שיטה פלאית להרזייה צילום: פיקסביי

ציפי, תושבת קריית-ספר, מייצגת נתח רחב בתוך אוכלוסיית בעלי עודף המשקל. לא מעט אנשים שסובלים מבעיות שומן מעידים כי לא מצאו הסבר שמניח את הדעת לגבי השומן הטופח בבטנם ובשאר חלקי הגוף.
כך גם הייתה ציפי. היא המעיטה בארוחות דשנות ומשמינות ולעיתים אף דילגה על ארוחות. יחד עם זאת, במפגש השבועי שלה עם המשקל הדיגיטלי היא נדהמה לגלות בכל פעם עוד ספרה שנוספה למשקלה, פעם בחצאי ק"ג ופעם בשלמים, אך העלייה הייתה עקבית ומרגיזה.

בואו להכיר את השיטה המופלאה שמבטיחה ירידה במשקל ללא שום מאמץ>>>

ציפי ניסתה לא מעט שיטות דיאטה שונות ומשונות. "הייתי נמצאת במצב קבוע של עלייה וירידה ושוב עלייה ושוב ירידה וחוזר חלילה. גם מבחינת המשקל וגם מבחינת מצב הרוח שהיה בטלטלה מתמדת", נזכרת ברגשות שאפפו אותה באותה תקופה.

"ניסיתי נוסחאות דיאטה מוזרות שאת חלקן אני מתביישת לשתף כאן. זה הרבה מעבר לאכילת דברים בצבעים ירוקים או דיאטות חלבונים, אלו קטנים עליי", מצחקקת.
"הבעיה הגדולה היא שמעבר לשומן, למראה ולבריאות שנפגעת, את גם נמצאת בלופ מייאש של דיאטות בלתי נגמרות שרק מעיק על המצב הקשה ממילא".

כששוחחנו איתה היא סירבה לנקוב בסכום הקילוגרמים המדויק אותו נשא גופה, אך היא מציינת כי הוא "היה הרבה מעבר לנורמה, במיוחד עבור אחת כמוני שממעטת לאכול".

באותו זמן, באזור אחר לגמרי בארץ, חי לו עקיבא עם בעיה דומה באופן מטריד. "אי אפשר לומר שאכלתי מסודר ובריא, אבל כשתיארתי לעצמי אנשים שמנים, דמיינתי בעיני רוחי אדם שתוקף 3 המבורגרים בארוחה, בתוספת הר צ'יפס ואני ממש לא הייתי במקום הזה", משתף אותנו חצי בצחוק, חצי בעצב.

עקיבא היה סקפטי מלכתחילה בנוגע לדיאטה שתסייע לו לרדת במשקל וגם לא היו בו הכוחות להתמודד עם תהליך אינטנסיבי ומתיש של ירידה במשקל. בניגוד למקרה של ציפי, הוא הרים ידיים מראש.

אולם שניהם חוו טוויסט משותף בעלילה. "שכנה שלי מהבניין סיפרה לי שהיא שמעה על תוכנית 'ליווי אישי' של חברה בשם סלימפיט", מספרת ציפי.
"מצד אחד, ניסיתי כל כך הרבה דיאטות שלא עזרו, כך שהייתי יכולה להתייאש מראש. אך מהצד השני היה בזה משהו חדש, כי הרגשתי שעד עכשיו שאר השיטות היו כלליות מדי ולא הבינו אותי ואת המקום הספציפי שאני נמצאת בו".

ואכן כעבור זמן מה החל להתרחש הבלתי ייאמן. העלייה העקבית, הפכה לירידה הדרגתית והייאוש ורגשות האשם, התחלפו בהרגשה טובה ובאנרגיה מחודשת, כל זאת בקלות וללא מאמץ.

בואו להכיר את השיטה המופלאה שמבטיחה ירידה במשקל ללא שום מאמץ>>>

לאחר מעקב מעמיק והתחקות אחר הרגלי האכילה של ציפי, התברר כי על אף שבמהלך השבוע היא מיעטה לאכול, בשבתות היא הייתה משלימה את החסר ואוכלת שבעתיים…

המאמנת האישית שלה מספרת כי לא פעם נתקלה באנשים ש"העלימו" את שבת מלוח השנה הדיאטטי שלהם. "בשבת מותר הכל, כי בשבת יש לנו מלאי תירוצים בלתי נגמר. חמותי הכינה, מה אני אעליב אותה? כתוב 'וקראת לשבת עונג' זה מצווה לאכול וכהנה רבות. אז נכון שזה מצווה לאכול, אך לא פחות מצווה עלינו לשמר את הגוף ולא להשחית אותו".

גם עקיבא מצא את עצמו עם מאמן אישי של סלימפיט בעקבות מסע שכנועים נמרץ מצד אשתו.
"הגעתי למצב שאמרתי - מה יש להפסיד? בוא ננסה".
מהר מאוד הוא ראה את התוצאות. "זה מדהים כמה שזה אפקטיבי וכמה שזה פשוט ואני כל כך שמח שנכנסתי למסלול הזה".
במקרה של עקיבא הבעיה הייתה נשנוש בלתי נלאה. אמנם הוא לא היה אוכל מאכלים משמינים, אבל הוא היה טועם מכל טוב מזווה המטבח, מה שהוציא אותו משליטה ומאיזון.
המאמן האישי הרגיל אותו לצרוך מזון בצורה מאוזנת ומסודרת והשיפור במשקל שלו ובנראות, הגיע במהירות.

"זה רק מראה לנו כמה חשובה השיטה שדוגלת בליווי ובהתאמה אישיים", מסכם מאמן מתוך הצוות המיומן של סלימפיט. "לכל אחד כשלים בהרגלי האכילה מסוג אחר וכן פתרון ייחודי עבורו. גם מהבחינה הדתית חשובה ההתאמה האישית. אנו מתאימים מאמנים לגברים ומאמנות לנשים. כמו כן הליווי האישי מתאים לסדר היום הצפוף שמאפיין רבים במגזר החרדי ומאפשר להם להמשיך בשגרת חייהם ויחד עם זאת להוריד כמות נכבדה של קילוגרמים מהמשקל".

בואו להכיר את השיטה המופלאה שמבטיחה ירידה במשקל ללא שום מאמץ>>>

ירידה במשקל מאמץ דיאטה שומן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד