י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
סערת שושן פורים

ועדת הכלכלה ביטלה את ההגבלות; הקנסות בוטלו

בעקבות לחץ של הח"כים מיהדות התורה, יו"ר ועדת הכלכלה נכנע וביטל היום את התקנות שנקבעו לשושן פורים בירושלים ובכך למעשה יתבטלו על הקנסות שניתנו באותו יום בירושלים ע"י המשטרה

ועדת הכלכלה ביטלה את ההגבלות; הקנסות בוטלו
ח"כ יעקב מרגי צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

שבוע אחרי ההגבלות בשושן פורים שהגבילו את הכניסה והיציאה לירושלים ועררו סערה לאחר שבתיעודים נראו עשרות ילדים ומשפחות עולים רגלית לירושלים, מרגי מבטל את התקנות ואיתם יבוטלו הקנסות.

לשכת מרגי במתקפה: "תדרוך זול של 'דגל התורה'"

כבר למחרת הפורים התכנסה ועדת הכלכלה ובמהלכו תקפו חברי הכנסת ויו"ר הוועדה יעקב מרגי את ההגבלות שאושרו על ידי קבינט הקורונה שעות קודם כניסת השבת.

בשבוע שעבר סירב מרגי לבטל את התקנות וכפוף לכך לבטל את הקנסות שניתנו בסך 5000 ש"ח למפעילי ההסעות הפרטיות לירושלים, כשביהדות התורה התעקשו לבטל את התקנות קודם שיבואו לאישור במליאה.

היום (ראשון) כינס מרגי פעם נוספת את ועדת הכלכלה, ובסופו הצביע על התקנות, ויבטל אותם, ובכך נכנע מרגי ללחץ שהגיע מכיוון נציגי יהדות התורה שהתעקשו לבטל את התקנות.

בהצבעה ביטלו חברי הכנסת את ההגבלות, שהמשעות הראשונה היא ש-13 הדוחות שנתנה המשטרה - יבוטלו. יו"ר הוועדה, חה"כ יעקב מרגי אמר: "מה שקרה בשושן פורים לא היה טוב והיו פעולות ללא סמכות ולכן לא נאשר את התקנות".

יעקב מרגי שושן פורים ירושלים ועדת הכלכלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד