י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
דעות ליברליות

מדוע סמוטריץ' מחביא את מס' 2 במפלגתו

מי שנמצאים בחזית הקמפיין והראיונות לתקשורת מטעם 'הציונות הדתית' הם שלושה, בצלאל סמוטריץ', ועורכי הדין איתמר בן גביר ושמחה רוטמן. סביר להניח שעל מספר 2 ברשימה אתם שומעים כעת לראשונה - עו"ד מיכל וולדיגר שלא מרבה להתראיין, בטח לא בתקשורת הכללית | ואולי זו הסיבה

מדוע סמוטריץ' מחביא את מס' 2 במפלגתו
ח"כ בצלאל סמוטריץ צילום: שריה דיאמנט, פלאש 90

מאז ששובצה במקום השני במפלגת 'הציונות הדתית', קולה של עו"ד מיכל וולדיגר בקושי נשמע, היא ממעטת להופיע בראיונות לתקשורת, כשבפעמים הבודדות שהיא כן מתראיינת, אפשר אולי להבין את הסיבה.

ייתכן וגם בצלאל סמוטריץ' מבין כי נעשה נזק בהופעות הפומביות שלב, כך בראיון שהעניקה בסופ"ש שעבר ל'מקור ראשון', היא התייחסה לנושא גיוס בנות לצה"ל, וכפי שהיא עצמה העידה כי, "אצלי במפלגה לא יאהבו את זה".

בראיון ל'מקור ראשון' אמרה וולדיגר: "אני בעד שכל בת תעשה מה שטוב לה בצה"ל. אולי אצלי במפלגה לא יאהבו את זה, אבל בת שחושבת שטוב לה צבא ושם היא תרגיש הכי משמעותית, יש לה זכות לבחור מה שנכון לה".

דבריה אינם מסתדרים עם המרוץ של סמוטריץ׳ על קולות החרדים והחב"דניקים, שייתכן כאמור שזו הסיבה שהיא ממעטת להופיע.

לא רק בנושא גיוסי בנות לצה"ל יש למיכל וולדיגר דעות ליברליות. באותו ראיון לעיתון 'מקור ראשון' הביעה מיכל תמיכה מרומזת בנישואין נגד ההלכה. "לפעמים יש התנגשות בין הערכים הליברליים לתורה, אבל התורה קובעת. יש בורא עולם שרואה את התמונה כולה, ואם יש תורה שלא מאפשרת דברים מסוימים אז קטונתי, צריך למצוא את הדרך. ברמת הפרט יש לי לא מעט חברים עם ילדים (בנישואין שלא על פי ההלכה) דתיים. ברמת המדינה, איך המרחב הציבורי ייראה, זה יותר קשה. זו התמודדות לא פשוטה שצריך לחשוב עליה".

הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ מיכל וולדיגר גיוס בנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד