י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
עלילת ועדת החריגים

"התחקירן" נשמע מודה: זו הסיבה שלי לרדיפת החרדים • האזינו

מועמד הציונות הדתית לכנסת עו"ד שמחה רוטמן מעיד: שמעתי את אורי משגב מודה בקולו: "החרדים צריכים לשלם מחיר על זה שהם תומכים בנתניהו" • וכיצד הגיב משגב למחאתו של רוטמן? • האזינו

"התחקירן" נשמע מודה: זו הסיבה שלי לרדיפת החרדים • האזינו
אורי משגב/שמחה רוטמן צילום: פלאש 90/מתוך פייסבוק

עלילת ועדת החריגים: העיתונאי שמוביל את התחקירים השקריים בנושא ומי שבעקבות פרסומיו ב'הארץ' הצטרף גם ערוץ 12 למסע השיסוי הבזוי והשקרי הוא אורי משגב, ממתנגדיו הגדולים של נתניהו בתקשורת הישראלית.

הבוקר (ראשון), בראיון ל'103FM' חשף מועמד מפלגת 'הציונות הדתית' לכנסת, עורך הדין שמחה רוטמן, הודאה של משגב בקולו באשר למניעיו האמיתיים בתחקיריו המוטים נגד החרדים.

"התחקיר הזה של אורי משגב משרת צד פוליטי מסוים בבחירות. הרבה מאוד אנשים הרי הרימו גבה, נניח שיש כשלים, מה הקשר לחרדים? כל כתבי התחבורה והתעופה באו ואמרו אנחנו רואים את המספרים אין בזה שום דבר. זה פשוט לצבוע את החרדים בשחור ללא קשר למציאות", אמר רוטמן.

לדבריו, שמעתי את איש התקשורת ישי לפידות מדבר עם אורי משגב לאחר ראיון משותף, והוא (משגב) אמר לו מפורשות: "החרדים צריכים לשלם מחיר על זה שהם תומכים בנתניהו"...ואז נפלו לי הרבה אסימונים. יש פה מערכה על זהותה היהודית של המדינה והחרדים הם שעיר לעזזאל כי המטרה הגדולה היא להעיף את נתניהו".

רוטמן חשף את הדו שיח בינו לבין משגב לאחר שמיעת הדברים. "שאלתי אותו "אתה שמעת מה אתה אומר? בגלל שהחרדים תומכים בנתניהו אתה מעליל עליהם עלילות?" הוא התעלם ולא חזר בו".

"התחקיר הזה הוא תעמולה אנטישמית", סיכם רוטמן.

שמחה רוטמן רדיו 103 FM אורי משגב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד