י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
בדירת מסתור

חטיפת הנשק מלוחם הקומנדו: שני חשודים נעצרו

ארבעה ימים לאחר התקרית בה הותקף לוחם קומנדו שהיה במהלך ניווט באזור הגליל, היחידה המרכזית של מחוז צפון עצרה היום שני חשודים במעשה | השניים יובאו מחר לבית משפט השלום בנצרת לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם

חטיפת הנשק מלוחם הקומנדו: שני חשודים נעצרו
הנשק שנתפס בידי החשודים צילום: דוברות המשטרה

שוטרי היחידה המרכזית של מחוז צפון עצרו היום (ראשון) שני חשודים, בחשד שעמדו מאחורי תקרית חטיפת הנשק מלוחם הקומנדו בחטיבת אגוז, שהותקף במהלך ניווט ביום חמישי האחרון.

שני החשודים, כבני 25 תושבי הכפר איבטין, נעצרו בתוך דירת מסתור סמוך לכפר זבידאת כשברשותם התחמושת שנגנבה מהלוחם. מחר (שני) בשעות הבוקר יובאו החשודים לבית משפט השלום בנצרת לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם.


התחמושת שנחטפה מלוחם הקומנדו

"בתום חקירה מורכבת ומאומצת  איתרו את מקום המסתור של שני החשודים בשוד וחטיפת הנשק של החייל שהיה במהלך תרגיל ניווט בודד ביער חרוביה -סמוך לשפרעם", נמסר מהמשטרה.

כזכור, לוחם צה"ל בחטיבת הקומנדו שהיה במהלך אימון צבאי באזור הגליל, הותקף לפתע על ידי מספר חשודים שאף חטפו את כלי הנשק שהיה ברשותו. מתחקיר ראשוני שבוצע בצה"ל עולה כי בין הלוחם לחשודים התפתח עימות אלים.

עוד עלה מהתחקיר, כי לאחר מאבק החשודים חטפו את נשקו האישי של החייל ונמלטו מהנקודה. בצה"ל מציינים כי הלוחם שהיה לבדו, במהלך ניווט בדד, נאבק בחשודים וכתוצאה מכך נפצע באורח קל.

"הנושא מתוחקר על ידי המפקדים ובמקביל המשטרה הצבאית החוקרת בשיתוף משטרת ישראל פתחו בחקירת האירוע", מסר דובר צה"ל בעקבות התקרית החריגה.

חטיפת נשק מעצר חשודים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד