כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
תיעוד ממישיגן

כוכב רשת צעיר הציק ללקוחות יהודים • צפו

כוכב רשת צעיר ממוצא פלסטיני הטריד והציק ללקוחות יהודיים בחנות בדטרויט - מישיגן והעלה את הסרטונים לחשבונו הפרטי | בתיעוד ניתן לראות את הצעיר ניגש ללקוחות ומראה להם את דגל פלסטין בטלפון אישי שלו | צפו

כוכב רשת צעיר הציק ללקוחות יהודים  • צפו
הפלסטיני המציק צילום: צילומסך

פלסטיני אמריקאי העלה לאינסטגרם תיעוד כשהוא מציק ללקוחות יהודים בחנות כשרה במישיגן, בסרטון ששותף על ידי החשבון Stop_BDS בטוויטר, אפשר לראות את הצעיר מהאינסטגרם מסתובב ברחבי החנות ומטריד את הלקוחות.

הצעיר העונה לשם עבדאללה, מעלה באופן קבוע תיעודים ביוטיוב, באינסטגרם ובטיק טוק, וידוע כאחד שמעלה מערכונים ומתיחות, בסוף השבוע האחרון הוא הלך לחנות כשרה בבעלות יהודית בדטרויט - מישיגן והטריד לקוחות יהודים כשהראה להם תמונה בסלולרי שלו של דגל פלסטין עם המילים "פלסטין חופשית" שנכתבו עליה ותעד את תגובותיהם לסרטון החדש שלו.

בתיעוד ניתן לראות את האיש מציק ללקוחות ברחבי החנות, מתנכל אליהם ומבקש מהם לקרוא את המשפט "פלסטין חופשית" בטלפון שלו. בהמשך הוא קיבל אלפי תגובות בפלטפורמות המדיות החברתיות השונות שלו, וכתב כי הוא שם פס על כולם, ולא אכפת לו מה מגיבים, לצד כמה מילים שאפילו לא ראויות להיכתב.

הוא צבר מספר רב של פרופילים ברשתות החברתיות השונות שלו, והתגאה עם מעל 290 אלף עוקבים בטיק טוק, 290 אלף עוקבים באינסטגרם ומעל 26 אלף מנויים ביוטיוב.

פלסטיני ישראל פלסטין מישיגן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד