י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מעמיסים חבילות

סמוך לקבר הרמב"ם: סוויטות הפאר שכולם משתוקקים להיכנס אליהן

באיזו חבילה תבחרו? איזו מתנה תקבלו עד הבית? זה הזמן להחליט על החבילה הנבחרת • אחד מתוך 5000 משתתפים עומד לזכות בשתי סוויטות מפוארות, צמודות לכנרת וסמוכות לקבר הרמב''ם

סמוך לקבר הרמב"ם: סוויטות הפאר שכולם משתוקקים להיכנס אליהן
סוויטת פאר צילום: שאטרסטוק

חבילות ארוזות הן תמיד משהו מסקרן ונוצץ במיוחד. הן עשויות להכיל מתנה מפתיעה או גימיק חוויתי. בעמותת מסוגלים מחלקים לכם חבילות יוקרתיות ומאפשרים לכם ליהנות מכל העולמות.

הצטרפו עכשיו להגרלה החלומית>>>

בימים אלה יצאו בעמותת מסוגלים בקמפיין ייחודי לטובת הארגון החשוב, המסייע לילדים אוטיסטים ולבני משפחותיהם, ומעניק להם תמיכה, סיוע ומכלול של שירותים מקדמים. במסגרת הקמפיין הפיקה העמותה את הגרלת הענק שטומנת בחובה בשורה של ממש: אחד מתוך 5000 משתתפים עומד לזכות בשתי סוויטות מפוארות ומאובזרות שיירשמו על שמו. הסוויטות צמודות לכנרת וסמוכות לקבר הרמב''ם.

למשתתפים ניתנת הזכות לרכוש חבילות של כרטיסים וליהנות ממתנות שוות בחינם. ברכישת כרטיס בודד אתם יכולים לזכות בסוויטות המפוארות וגם תורמים יום אירוח לילד אוטיסט, בעזרתו מסוגלת משפחתו לנוח מעט ולאגור כוח להתמודדות הממושכת.

ברכישת חבילת שלושה כרטיסים אתם מקבלים מתנה לבחירה: נגן SANVIX, גיימבוי או רחפן. ובמקביל הינכם תורמים שבת הארחה לילד האוטיסט, ומנוחה לכל המשפחה.  

ברכישת חבילת שמונה כרטיסים אתם יכולים לקבל מתנה יוקרתית לבחירה: מערכת שמע איכותית, שייקר מיצים מקצועי או משחק פליימוביל סופרמרקט ענק, ובמקביל הנכם תורמים לילדים המוגבלים לוח תקשורת מקצועי, שיסייע להם לבטא את מה שמתחולל בליבם פנימה.

בואו לתת כתף לילדים המיוחדים ולהיכנס להגרלה היוקרתית>>>

חבילה של שמונה עשרה כרטיסים מזכה אתכם במתנה ענקית לבחירה: אופנוע ממנוע, שואב אבק רובוטי או זיכוי על סך 400 ש''ח ברשת הצעצועים KINDER TOYS . במקביל אתם תורמים שנה שלמה של תמיכה, עזרה כלכלית וטיפול של עו''ס לכל המשפחה של הילד המוגבל.

חבילה של 38 כרטיסים מאפשרת לכם לבחור מתנה יוקרתית במיוחד: כורסא מפנקת נפתחת, קערת ליל הסדר בשילוב עץ וכסף או מחשב נייד. במקביל אתם מקבלים שטר שותפות בכל הפעילות המופלאה של עמותת מסוגלים. זכות של תמיכה עוצמה במאות משפחות שזקוקות לכוח להמשיך במסע הקשה...

בואו לתת כתף לילדים המיוחדים ולהיכנס להגרלה היוקרתית>>>

סוויטה מסוגלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד