ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
להם מותר

ירושלים: עשרות פקחי העירייה הפרו הנחיות בפורים

בעוד שחבריהם הסתובבו בעיר ואכפו את הנחיות הקורונה, ישבו עשרות פקחי עיריית ירושלים למסיבת פורים המונית תוך הפרת הנחיות הסגר של הממשלה לחג הפורים

ירושלים: עשרות פקחי העירייה הפרו הנחיות בפורים
חתונה בחצר בית בסביון צילום: דוברות המשטרה

כוחות משטרה הוזעקו בערב חד הפורים למתחם העירוני DNC בעיר ירושלים למסיבת פורים המונית ובניגוד להנחיות. השוטרים שהגיעו למקום נתקלו בעשרות פקחים ועובדי אגפי עיריית הבבירה, שחלקם אף מנעו את כניסת השוטרים למקום. כך על פי הדיווח ב'כל העיר'.

עוד דווח כי השוטרים שהגיעו למקום ונמנעה מהם כאמור הכניסה הזמינו תגבורת, ובכוחות משותפים עצרו את החגיגה. וחילקו קנסות למשתתפים.

יצויין כי על פי הדיווח בעיריית ירושלים לא עברו על האירוע לסדר היום, וכל אחד מהמשתתפים זומן לבירור ונרשמה לו אזהרה בתיק האישי. מדובר כאמור בעשרות פקחים.

ב'כל העיר' פנו למשטרת ישראל עם המידע, ובמשטרה אישרו את הטענות ואמרו: "בעקבות דיווח אודות הפרת התקנות, שוטרים הגיעו למקום ואיתרו את עובדי הרשות המקומית במבנה ציבורי בניגוד לתקנות. פרטיהם הועברו לבחינת הגורמים המקצועיים, המקרה דווח לנציגי הרשות וכן נרשמו דוחות בגין הפרת התקנות".

בעיריית ירושלים מסרו בתגובה ל'כל העיר': "עיריית ירושלים מגנה את המקרה המדובר, רואה אותו בחומרה רבה וטיפלה בו באופן מיידי, מדובר בהתארגנות עצמאית של קבוצת עובדים, שארגנה את האירוע מכספה שלה, ללא שימוש בתקציב העירוני, ללא היתר לעשותו במתקן עירוני, ללא כל אישור או ידיעה של מנהל האגף או הנהלת העירייה. עוד בתחילת השבוע זומנו העובדים שהשתתפו באירוע לבירור, בסופו נרשמה נזיפה בתיקם האישי. בנוסף חודדו נהלי העבודה וההקפדה על הנחיות משרד הבריאות והעירייה".

שיטור עירוני ירושלים פורים קורונה עיריית ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד