י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
יום של טרור

סמוך לבית לחם: לוחמים ירו במחבלים שיידו בקבוקי תבערה

בפעם השלישית היום, ניסיון פיגוע ביהודה ושומרון - שמסתיים בנס ללא נפגעים | שני מחבלים שניסו להשליך בקבוקי תבערה בכביש 60 סמוך לבית לחם, נורו על ידי חיילי צה"ל ונפצעו | מצבם לא ברור. בצה"ל מתחקרים את האירוע

לוחמי צה"ל, ארכיון
לוחמי צה"ל, ארכיון צילום: דובר צה"ל

לוחמי צה"ל זיהו הערב (שני) שני מחבלים המנסים להשליך בקבוקי תבערה לעבר לוחמים ואזרחים בכביש 60 סמוך לכפר אל חאדר באזור בית לחם. הלוחמים שהיו במארב, פתחו באש לעבר המחבלים.

מדובר צה"ל נמסר כי "כוחות זיהו לפני זמן קצר שני חשודים שמשליכים בקבוקי תבערה לעבר כלי רכב ישראליים החולפים על הציר הסמוך לכפר אל חאדר שבמרחב החטיבה המרחבית "עציון". לוחמי צה״ל שפעלו במרחב פתחו בנוהל מעצר חשוד שכלל ירי לעבר החשודים. זוהו פגיעות".

לפי גורמי רפואה פלסטינים שני המחבלים נפגעו אך טרם ברור מצבם. בצה"ל מתחקרים כעת התקרית. ניסיון הפיגוע מגיע לאחר שני ניסיונות נוספים שאירעו היום ביהודה ושומרון.

כזכור, מחבלת פלסטינית ניסתה לחדור מוקדם יותר היום לבית מגורים בחוות שדה אפרים שבבנימין. על פי הדיווח, המחבלת נכנסה לתוך בית משפחה בחווה, ניסתה לדקור את בני הבית ונוטרלה על ידי התושבים. לא היו נפגעים בתקרית.

מהמועצה האזורית בנימין נמסר כי האירוע מטופל על ידי כוחות צה"ל. "נציגי אגף הביטחון של המועצה גם כן במקום", הוסיפו.

מצה"ל נמסר כי התקבל דיווח מתושבי חוות שדה אפרים לפני זמן קצר על מחבלת שחדרה לחווה שבמרחב החטיבה המרחבית "אפרים" וניסתה לדקור בסכין את אשתו של בעל החווה. המחבלת נעצרה על ידי אנשי המקום. דובר צה"ל הוסיף כי כוחות הבטחון פועלים במרחב.

בנוסף, במהלך פעילות למעצר מבוקש של לוחמי צה"ל בעיר טובאס שבאזור בקעת הירדן הלילה (בין ראשון לשני), מחבל ניסה לדקור את אחד הלוחמים שפעל במרחב. הלוחם הדף את המחבל בכוח ומפקד ששהה בנקודה ירה לעבר המחבל וניטרל אותו. במהלך ניסיון הדקירה, הלוחם נפצע באורח קל בידו וטופל בנקודה. 

בית לחם בקבוקי תבערה פיגוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד