י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בין העצורים - חייל

תיעוד מהמסוק: כך נעצרו החשודים בחטיפת הנשק

יממה לאחר מעצר החשודים בחטיפת הנשק מחייל במהלך תרגיל ניווט ביער חרוביה ליד שפרעם, המשטרה מפרסמת תיעוד ממעצרם של המעורבים, בהם חייל בשירות סדיר • צפו

תיעוד מהמסוק: כך נעצרו החשודים בחטיפת הנשק
מעצר החשודים צילום: דוברות המשטרה

אמש (ראשון), נעצרו שני החשודים בשוד וחטיפת הנשק מחייל שהיה במהלך תרגיל ניווט בשבוע שעבר ביער חרוביה סמוך לשפרעם. יחד עמם, נעצרו שני אזרחים נוספים וחייל בשרות סדיר שהועבר לטיפול המשטרה הצבאית.

הערב, מפרסמת המשטרה תיעוד מהמסוק המשטרתי בו נראה מעצר החשודים. "מקבלת הפרטים הראשונים והבנת חומר הארוע", מסרן במשטרה, "הושקעו כל משאבי המחוז לאיתור החשודים ולאחר חקירה ענפה של היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב גליל במשטרת מחוז הצפון אותר מקום המסתור של שני החשודים בדירת מסתור שנמצאת בין הישובים זבידאת לכפר איבטין".

כזכור, כוחות משטרה מיוחדים של היחידה המרכזית של מחוז צפון בליווי מסוק מהמערך האווירי כיתרו את הבית ועצרו את שני החשודים בשוד החייל וחטיפת נשקו, את בעל הדירה בה הסתתרו בחשד לסיוע ועוד שני חשודים שהגיעו למקום, אחד מהם חייל בשרות סדיר כשברשותם תחמושת רבה.

ארבעת החשודים הובאו בשעות הבוקר לבית משפט השלום בעכו ובהתאם לבקשת המשטרה מעצרם של שני החשודים בשוד החייל וחטיפת נשקו הוארך ב7 ימים. מעצרם של 2 האזרחים הנוספים הוארך עד ליום חמישי והחקירה בעיצומה. החייל בשרות סדיר הועבר כאמור לחקירה למשטרה הצבאית.

חטיפת נשק מעצר חשודים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד