י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
שבועיים בדיוק לבחירות

הסקר שאמור להדאיג את נתניהו והחרדים: 66 לגוש הנגדי

שבועיים לבחירות הרביעיות והמגמה לא משתנה למרות החריש שמבצע בימים אלה ראש הממשלה נתניהו ברחבי הארץ. לפי סקר חדש שיתפרסם בבוקר, גוש הימין כולל בנט וסמוטריץ' מגיע רק ל-58 מושבים. מרחק 3 מנדטים מהקמת ממשלת ימין על מלא, לעומת הגוש הנגדי, שמשיג עם בנט ממשלת 66

הסקר שאמור להדאיג את נתניהו והחרדים: 66 לגוש הנגדי
בנימין נתניהו צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

15 ימים בלבד לבחירות לכנסת ה-24, והמירוץ אל הכיסא נכנס לישורת האחרונה. בזמן קריטי שכזה, סקרי המנדטים יכולים להשפיע על התוצאה, מי לקואליציה, מי לאופוזיציה, ומי יוכל לראות את הכנסת ה-24 רק דרך דיווחי 'בחדרי חרדים'.

מסקר 'פאנלס פוליטיקס' בראשות מנחם לזר, שנערך עבור רדיו 103FM שיתפרסם מחר (שלישי) בשעות הבוקר המוקדמות, עולה כי 'ימינה' של נפתלי בנט עוקפת לראשונה את תקווה חדשה של סער, בעוד יש עתיד של לפיד ממשיכה לשמור על כוחה.

על פי הסקר, מפלגת השלטון הליכוד בראשות ראש הממשלה בנימין נתניהו מקבלת 28 מנדטים, כשאחריה ממשיכה להתחזק יש עתיד של יאיר לפיד ומקבלת 20 מנדטים.

ימינה של בנט עם 12 מנדטים עוקפת לראשונה את תקווה חדשה של גדעון סער שממשיכה בצניחה כלפי מטה ומקבלת 11 מנדטים בלבד.

הגוש החרדי נחלש מעט גם הוא, כשש"ס בראשות אריה דרעי מקבלת 8 מנדטים, ויהדות התורה בראשות משה גפני עם 6 מנדטים.

הרשימה המשותפת וישראל ביתנו של אביגדור ליברמן עם 8 מנדטים כל אחת, העבודה בראשות מרב מיכאלי עם 6, כחול לבן של בני גנץ עדיין רחוקה מעט מאחוז החסימה עם 5 מנדטים והציונות הדתית ומרצ עם 4 לכל אחת.

מתוצאות הסקר עולה כי גוש 'רק לא ביבי' מסוגל להקים ממשלה עם 66 ח"כים, ללא צורך בתמיכת הרשימה המשותפת. לעומת גוש נתניהו שמשיג עם נפתלי בנט יחד רק 58 מנדטים בלבד.

בנימין נתניהו סקר מנדטים פאנלס פוליטיקס רדיו 103 FM

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד