י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"הבחור שמנהל את המדים"

מביך: הנשיא ביידן שכח את שם שר ההגנה שלו

בארה"ב תוהים האם הנשיא ביידן כבר אינו בקו הבריאות כאשר במהלך נאום בבית הלבן הוא שכח את שמו של שר ההגנה שלו וכינה אותו "הבחור שמנהל את המדים האלה"

מביך: הנשיא ביידן שכח את שם שר ההגנה שלו
נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן צילום: מתוך האינסטגרם שלו

נראה כי נשיא ארה"ב ג'ו ביידן המבוגר שכח אמש (שני) את שמו של שר ההגנה לויד אוסטין באירוע בבית הלבן - וכינה את ראש הפנטגון "הבחור שמנהל את המדים האלה שם".

כזכור ביידן הודיע ​​על מינוי של שתי גנרליות צבאיות אמריקאיות לתפקיד בכיר בלוחמה הצבאית, "אני רוצה להודות למזכיר הגנרל לשעבר, אני ממשיך לקרוא לו גנרל, הבחור שמנהל את המדים שם, אנו מודים לגנרל על כל מה שהוא עשה ומנסה ליישם את כל מה שדיברנו עליו כרגע, ועל כך שהוא המליץ על שתי הנשים האלו לקידום", אמר ביידן. המועמדות שלהן חייב להיות מאושר על ידי הסנאט. ביידן הודיעו על בחירתם בחגיגת יום האישה הבינלאומי.

מוקדם יותר באירוע, הזכיר ביידן את שר ההגנה בשמו "המזכיר אוסטין", בעודו מקריא את השם מטלפרומפטר. זאת לא הפעם הראשונה שביידן לא זוכר שמות, בדצמבר האחרון שכח ביידן את שמו של המועמד לתפקיד שר הבריאות, חבייר ביסרה, ואז תיקן את עצמו אך הגה שוב את שמו בצורה שגויה בפעם השנייה. בנוסף, ביידן התבלבל גם בשמות נוספים.

הן יהיו הנשים מספר 2 ו-3 בתפקידים כה גבוהים, לאחר שהגנרלית מחיל האוויר לורי רובינסון, עמדה בראש פיקוד צפון ארה"ב בין השנים 2016-2018.

ג'ו ביידן הבית הלבן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד