י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מתקשים להאמין

אחיו של אלי כהן: "שמענו הרבה פעמים קריאות זאב זאב"

לאחר הפרסום על כך שישראל קיבלה פריט השייך למרגל הישראלי אלי כהן במטרה למצוא התאמה, בני שמפחתו דיברו עם התקשורת ולא נשמעו אופטימיים במיוחד. "לא דיברו איתנו, אין לי מושג אם זה רק ספין פוליטי לקראת הבחירות"

אחיו של אלי כהן: "שמענו הרבה פעמים קריאות זאב זאב"

אברהם כהן, אחיו של אלי כהן ז"ל אמר ליעקב ברדוגו בגל"צ על הדיווח שפריט של אלי כהן הגיע לישראל: "קיבלתי את המידע על התפתחות מעיתונאים, לא מגורם רשמי כל שהוא. אנחנו כל כך הרבה פעמים שמענו קריאות 'זאב זאב' שלא התממשו, שאני מקווה שהפעם כן".

כזכור לפני מספר שעות דווח כי נעשים מאמצים גדולים להבאת עצמותיו של המרגל הישראלי אלי כהן, אך כרגע נראה שלא כך פני הדברים.

רועי ‏קייס מומחה לעולם הערבי בכאן 11 מפרסם בחשבון הטוויטר שלו: "לא יכול שלא להיזכר הערב בעצב ב"פרסום" שהאופוזיציה הסורית מחזירה את עצמותיו של אלי כהן לפני כמה שנים בערוץ LBC הלבנוני. התברר בזמנו ש"סטודנט" באתר של LBC עשה פרומו לא נכון לכתבה ששודרה במהדורה שם בנושא אלי כהן". ‏בתו של אלי כהן אמרה לחדשות 13: "לא דיברו איתנו, אין לי מושג אם זה רק ספין פוליטי לקראת הבחירות".

כזכור נתניהו אמר לערוץ i24news כי הרוסים מחפשים אחרי שרידי גופתו של אלי כהן, ‏ראש הממשלה אישר כי בישראל עוסקים בימים אלו במאמצים להשבת עצמותיו של אלי כהן לקבורה בישראל.

חפץ השייך למרגל אלי כהן הי"ד, הועבר לישראל לצורך בדיקה

כזכור גורם בממשלת סוריה אישר לערוץ i24NEWS כי יש התפתחות דרמטית בחיפוש אחר שרידיו של המרגל הישראלי אלי כהן שעלה לגרדום בסוריה בשנת 1965, על פי הדיווח, פריט שנחשב לשייך לסוכן החשאי לשעבר, נמצא כעת ברשות ישראל ונבדק בימים אלה כדי לקבל הוכחות נוספות.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אישר ל- i24NEWS כי אכן מתבצעים בימים אלה חיפושים לאיתור שרידי גופתו של כהן בסוריה. "זה נכון. זה כל מה שאני יכול להגיד. אני מחויב להשבת כל אחד מהנופלים והנעדרים שלנו. הבאנו את שרידיו של זכריה באומל לישראל. זה הגיע כתוצאה מהקשרים הקרובים שיש לי עם נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, והוא שלח את הכוחות שלו, תחת הצעות של מידע מודיעיני שאנחנו העברנו להם להשיב את זכריה באומל ואנחנו ממשיכים במאמצים הללו ל(השבתו של) אלי כהן ולכל אחד אחר".

המרגל אלי כהן בנימין נתניהו סוריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד