ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
על רקע עקיפתו בסקרים

ב'תקווה חדשה' מעלים הילוך: בנט תינוק בכיין

למרות בקשתו של גדעון סער לכונן הפסקת אש ביניהם, לאחר שסער העלה קמפיין אנונימי נגד בנט והתנצל על כך, מס' שלו המועמדת להיות ממלאת מקומו בראשות הממשלה יוצאת היום למתקפה נגד בנט אולי על רקע העקיפה שלו בסקרים

ב'תקווה חדשה' מעלים הילוך: בנט תינוק בכיין
נפתלי בנט צילום: פלאש 90

מספר 2 במפלגת תקווה חדשה של גדעון סער, חברת הכנסת יפעת שאשא ביטון, פתחה במתקפה נגד יו"ר ימינה נפתלי בנט, אותו היא אף כינתה "תינוק בכיין", זאת למרות התחייבותו של סער שלא לתקוף את בנט.

בראיון לרדיו ירושלים היא אמרה כי "אם לנתניהו לא יהיו 61, נקים ממשלה לאומית". בתגובה לטענה שלבנט יש סיכויים טובים מסער להקים ממשלה, אמרה שאשא ביטון כי מדובר ב"השקפת עולם של ילד". היא המשיכה ותקפה: "זו לא פעם ראשונה שבנט מתנהג ומגיב כמו ילד. בנט הרבה מאוד שנים בפוליטיקה, הוא יודע טוב מאוד. אמרו את זה גם לפיד וגם ליברמן שהם לא יישבו תחת בנט. בנט לא מקובל על השמאל, הוא לא יודע להביא את כולם".‎

לדבריה, "אנחנו אמרנו לאורך כל הדרך שימינה היא שותף לגיטימי, אנחנו רוצים אותם כחלק מהממשלה, אנחנו רוצים גם את המפלגות האחרות, אנחנו רוצים לאחד את כל חלקי העם ולהביא את השינוי. במציאות הפוליטית לפי דברים ששמענו גם מליברמן, לפיד וגנץ אנחנו רואים שיש רק בן אדם אחד בגוש השינוי שמקובל על כולם וזה גדעון סער". היא הזהירה כי "אם לא יחזקו את תקווה חדשה - אנחנו עלולים למצוא את עצמנו בבחירות חמישיות". 

כזכור, רק לפני מספר שבועות כתב סער בטוויטר כי "לישראל חשוב שנלך ביחד ונעשה שינוי במדינה. טובת המדינה מחייבת את החלפת נתניהו כדי לאחד את העם ולהקים ממשלה יציבה", ולכן, "תקווה חדשה תתמקד רק בכך. אתה לא היריב שלנו והמשך ההתגוששות בינינו תשרת רק את נתניהו".

מפלגת תקווה חדשה יפעת שאשא ביטון גדעון סער נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד