ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
הקרב על המגזר עולה שלב

בכיר 'ימינה' תוקף: "סמוטריץ' באופן קבוע מיישר קו עם החרדים"

ב'ימינה' מגבירים את המתקפות כלפי סמוטריץ'. בכיר המפלגה מתן כהנא שחולש על קולות הציונות הדתית, טוען בשיחה סגורה כי סמוטריץ' מיישר קו עם החרדים "כמעט בכל דבר ועניין". הוא ממשיך ועושה הכל בכדי לגרוף את קולות המגזר הדתי וטוען כי בנט וסיעתו מייצגים אותם

בכיר 'ימינה' תוקף: "סמוטריץ' באופן קבוע מיישר קו עם החרדים"
מתן כהנא/בצלאל סמוטריץ צילום: פייסבוק/יונתן זינדל, פלאש 90

הקרב על קולות 'הציונות הדתית' מתחמם לקראת יום הבחירות, ובשיחה סגורה שנחשפה ל'בחדרי חרדים', הטונים מצד 'ימינה' נשמעים הרבה יותר תקיפים.

"בסוף אנחנו מייצגים את הציונות הדתית הרבה יותר אותנטית מסמוטריץ'. המפלגה שלו זה 'תקומה', 'עוצמה' ו'נועם' - זאת המפלגה", תקף מקום 4 ברשימת 'ימינה' מתן כהנא והמשיך, "סמוטריץ' באופן קבוע מיישר קו עם החרדים כמעט בכל דבר ועניין".

ח"כ כהנא התייחס גם לפסיקת בג"צ בנושא גיור הרפורמים: "אני כבר שנה, לאחר שהרב דרוקמן הנחה אותי להתקדם עם מתווה ניסים, ואז סמוטריץ' יישר קו עם החרדים ועם דרעי - והוא יצא בכותרות: 'מתן כהנא טועה ודרעי צודק', שזו זכותו אבל האמת היא שסמוטריץ' מיישר קו עם העולם החרדי". אומר כהנא בניסיון לגרוף את קולות המגזר הדתי לאומי.

"סמוטריץ' הולך בשיטה החרדית של הכל או כלום, וכשהולכים בשיטה הזאת - זה כלום. וזה מה שקרה עכשיו. ובמקום לעשות תשובה עכשיו, אז הם מאשימים את בג"צ", תקף מועמד 'ימינה' והמשיך, "האצבע שלי מופנית ישירות לסמוטריץ' ולחרדים".

מועמד 'ימינה' התייחס גם אל הקרב על המגזר הדתי-לאומי: "מי שרוצה את הערכים של הציונות הדתית בהנהגה, אני חושב שנכון שיצביע לנו. אנחנו מחוייבים באופן מלא למוסדותיה ולמפעלותיה של הציונות הדתית, ואנחנו אלה שמייצגים את הערכים של הציונות הדתית."

"יהיה להם קמפיין גוואלד בסוף: 'אנחנו לא עוברים - תצילו אותנו', אבל אני אומר לכם שבכל הסקרים שאנחנו רואים, הם יציבים על 5 מנדטים, יש להם בייס יציב אצל החרדים, כיפות סרוגות וחב"ד", טען ח"כ כהנא.

על הריצה הנפרדת אמר: "אנחנו מאוד רצינו ללכת יחד עם סמוטריץ'. אני משוכנע שהפירוד הזה לא נבע מהערכים, ודי ל'חכימא ברמיזא'. אנחנו חשבנו שנכון שנלך יחד בכוח גדול, ידענו להשלים אחד את השני. אבל מרגע שהוא החליט לנסות להיות בעלות על הציונות הדתית", סיכם.

מ'הציונות הדתית' נמסר בתגובה ל'בחדרי חרדים': "מתן כהנא ומפלגת ימינה נכשלו בנסיונם המופרך לשכנע את הציבור שהם ידאגו בממשלה עם לפיד, ליברמן ומיכאלי לזהות היהודית של המדינה. לכן הוא וחבריו בימינה מיישרים קו עם השמאל במתקפה על מנהיגי הציונות הדתית והציבור החרדי. צר לנו על כך, זו אינה דרכה של תורה".

מפלגת ימינה בצלאל סמוטריץ מתן כהנא הציונות הדתית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד