ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
נתונים של תקווה

סקר הסקרים: הליכוד 30; יש ממשלת ימין עם בנט

מדד סקר הסקרים של כאן 11 מנבא לגוש הימין 61 מנדטים עם נפתלי בנט. תקווה חדשה של סער בצניחה חופשית ובנט מתייצב עם דו-סיפרתי

סקר הסקרים: הליכוד 30; יש ממשלת ימין עם בנט
בנימין נתניהו ונפתלי בנט במליאה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

סקר הסקרים שנערך ב'כאן' 11 על פי נוסחה מתמטית דרכה מנתחים את כלל הסקרים בכלי התקשורת, 'הליכוד' מתאושש ומתייצב על 30 מנדטים ולימין יש ממשלה עם 'ימינה' ונפתלי בנט.

מי שממשיך להפתיע בסקרים הוא נפתלי בנט שבניגוד למערכות בחירות עברו בהן ברגע האמת הוא היה מתחיל לצלול בסקרים, נראה שהוא יציב על מספר דו-ספרתי עם 12 מנדטים. לעומת בנט, 'תקווה חדשה' וגדעון סער שבתחילה נדמה היה שתנגוס בבנט ותתקרב ל-20, ממשיכה לצלול וכעת עומדת על 12 מנדטים.

מי שמתחזק על חשבונו של סער זה יאיר לפיד ו'יש עתיד', שמקבלים 20 מנדטים לפי המדד של סקר הסקרים. הרשימה המשותפת על 9 מנדטים, וליברמן יציב עם שמונה מנדטים.

החרדים, לפי סקר הסקרים: ש"ס היא המפלגה החרדית הגדולה עם 8 מנדטים ומיד אחריה 'יהדות התורה' עם 7 מנדטים, לצד חשש מאיבוד קולות ל'ציונות הדתית' של בצלאל סמוטריץ' ואיתמר בן גביר.

בגזרת הקו האדום: 'העבודה' של מרב מיכאלי במצב נוח עם 6 מנדטים ואחריה 'כחול לבן' עם 4 מנדטים ובסכנת אחוז החסימה, כך גם ה'ציונות הדתית' של סמוטריץ' עם 4 מנדטים.

לא עוברות את אחוז החסימה: 'מרצ' נושקת את אחוז החסימה מלמטה עם 3.20% 'רעמ' מעט פחות עם 3.00% ורחוקה מהן 'הכלכלית' של זליכה עם 1.6% בלבד.

לפי סקר הסקרים, גוש הימין זוכה ל-61 מנדטים, יחד עם בנט. ואילו גוש "רק לא ביבי" זוכה ל-59%.

 

 

כאן 11 נפתלי בנט בנימין נתניהו סקר מנדטים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד