י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בהוראת גדו"י

'דגל התורה' ראש בראש מול ש"ס: יפתחו בקמפיין לגיוס משתכזנים

פחות משבועיים לפני הבחירות ובדגל התורה החליטו לגייס את תמיכתם של בני התורה הספרדים, אלו שילדיהם לומדים במוסדות אשכנזים. בש"ס זועמים אך שותקים

'דגל התורה' ראש בראש מול ש"ס: יפתחו בקמפיין לגיוס משתכזנים
משה גפני/אריה דרעי צילום: מרים אלסטר/יונתן זינדל, פלאש 90

פחות משבועיים לבחירות, ול'בחדרי חרדים' נודע כי ביהדות התורה פותחים במאבק רשמי על קולות בני התורה הספרדים, במטרה להשאיר אותם כתומכי יהדות התורה, כשמנגד ב'יהדות התורה' חוששים מאיבוד קולות מסיבי לטובת 'הציונות הדתית' של סמוטריץ' ובן גביר.

לפי המידע שהגיע ל'בחדרי חרדים', בימים האחרונים הביע יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני את רצונו לחדד את המסרים בין דגל התורה לש"ס בנושאי באיידישקיט, שכבר לאחרונה התבטא גפני בנושא ועורר את זעמם של אנשי ש"ס שהונחו שלא להגיב.

עוד נודע ל'בחדרי חרדים' כי רק בשבוע החולף התבטא גפני מספר פעמים נגד חה"כ משה ארבל מש"ס, לאחר שהאחרון צוטט אומר כי לא יחרים את נציג הרפורמים בכנסת הבאה, גלעד קריב, וכי לטענתו יש גזענות בכל הציבור החרדי.

רמז לקמפיין שבפתח קיבלנו הבוקר בביטאון המפלגה 'יתד נאמן' שם פורסם 'קול קורא' מגדולי ישראל, בו נקראו "לפעול ולהפעיל ביום האחרון של זמן החורף הבעל"ט לחיזוקה של תורה בשיחה בפני התלמידים ואף לעודד הבוגרים בכל העדות והחוגים לפעול ולהפעיל להצלחת המערכה הגורלית".

עוד נכתב, "לכל העדות והחוגים". בכירי 'דגל התורה' מסבירים כי מדובר בהוראה של מנהיגי המפלגה לפעול גם בגזרות ש"ס, בקרב הספרדים והספרדיות המתחנכים בישיבות ובסמינרים אשכנזים.

דגל התורה ש"ס משה גפני בני תורה ספרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 32 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד