ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
"אתם בגן ילדים?"

בצל הסקרים: אלקין התבכיין בשידור וחשף סוד

שר המים לשעבר זאב אלקין שערק מהליכוד לתקווה חדשה המתרסקת בסקרים, עלה היום לשידור ברדיו, בדבריו התבכיין על הקמפיין של פרשן גל"צ יעקב ברדוגו נגדו וטען כי הוא מקבל הוראות ישירות מבלפור את מי לתקוף

בצל הסקרים: אלקין התבכיין בשידור וחשף סוד
זאב אלקין/יעקב ברדוגו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מפלגתו של גדעון סער 'תקווה חדשה' חווה בימים האחרונים התרסקות מפוארת בסקרים. לאור כך התראיין מוקדם יותר היום (רביעי) שר המים וההשכלה הגבוהה לשעבר זאב אלקין ברדיו 103FM, ותקף את מתקפתו של בנימין נתניהו נגדם, וזכה לביקורת מצד המגיש אראל סגל.

אלקין תקף את נתניהו ואמר: "הרי תסתכלו כל האנשים שעובדים בשירותו של נתניהו על מי הם מתנפלים כל הזמן, רק על גדעון סער, למה?". 

המראיין אראל סגל השיב: "אני מכיר את חלקם, אני לא רואה שכולם מתעסקים בגדעון, מתעסקים ביאיר לפיד". אלקין המשיך ותקף: "אני יזכיר לך שיעקב ברדוגו לא עובר אצלו בוקר וערב לפני שהוא תוקף את גדעון סער ותוקף אותנו".

אראל סגל לא הבין מה אלקין מתאונן: "זה כמו שביבי יבוא ויגיד, בא בן כספית ועושה לי כל בוקר... מה אתם בפוליטיקה או בגן ילדים, מה אתם מתבכיינים?".

אלקין המשיך וניסה להסביר את דבריו: "לא אני לא מתבכיין אני רק יודע שיעקב ברדוגו לא מוציא מילה מהפה בלי שיקבל הנחיה מבלפור... אני הייתי בחדר שבו ניתנו לו הנחיות... ולכן אני יודע, ברדוגו הוא בן אדם שעובד בשירותו של ראש הממשלה, והוא לא אומר מילה בלי לקבל לזה אישור".

"ולכן כשרואים שברדוגו תוקף אותנו על ימין ועל שמאל, זה ברור שנתניהו מפחד רק מבן אדם אחד שיכול להפריע לו להקים ממשלה" סיכם אלקין.

יצוין כי אלקין הינו אחד האישים הקרובים ביותר לנתניהו בשנים האחרונות, שהיה מצטרף אליו לטיסות מדיניות כמו למשל לרוסיה בהיותו דובר השפה בכדי להוות מתרגם לראש הממשלה מפי נשיא רוסיה ולדימיר פוטין.

האם האיש שמחזיק הרבה סודות בבטן ימכור את נשמתו לשטן ויחל לפטפט בתקשורת את מה שהוא יודע על ראש הממשלה וסביבתו.

לגבי יעקב ברדוגו המוזכר בכתבה, מדובר בפרשן הפוליטי של 'גלי צה"ל', 'ערוץ 20' ורדיו 'גלי ישראל', שלא מסתיר את דעותיו הימניות ותמיכתו בליכוד ובנתניהו.

אראל סגל זאב אלקין בנימין נתניהו יעקב ברדוגו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד