כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
לא מקיים מסיבות עיתונאים

ראש הסגל מלגלג: טראמפ היה יותר מרוכז מביידן

"טראמפ היה מרוכז בשעה 1 לפנות בוקר, יותר מביידן בשעה 13:00 בצהריים". כך אומר ראש הסגל לשעבר בבית הלבן בתקופתו של טראמפ. הוא תוקף את העובדה שביידן מתמהמה מלקיים מסיבות עיתונאים לעומת קודמיו שעשו זאת מהר יותר ממו מאז נכנסו לבית הלבן 

ראש הסגל מלגלג: טראמפ היה יותר מרוכז מביידן
דונלד טראמפ/ג'ו ביידן צילום: צילומסך

ראש הסגל לשעבר של הבית הלבן מארק מדוס מלגלג על הנשיא המכהן ג'ו ביידן בן ה-78, בשל העובדה שהוא עדיין לא קיים מסיבת עיתונאים - בניגוד לכל נשיא אחר במאה השנים האחרונות.

ראש הסגל לשעבר מדוס, אמר בראיון ל'פוקס ניוז' כי "טראמפ היה מרוכז יותר בשעה 1 לפנות בוקר, מביידן בשעה 13:00 בצהריים". הוא העמיד בספק את יכולתו של ג'ו ביידן להוביל את ארה"ב, לטענתו "ירידתו" של הנשיא ניכרת בכך שהוא לא עורך מסיבת עיתונאים.

הנשיא ביידן מכהן כבר 50 יום - שבעה שבועות - מבלי לקיים תדרוך לעיתונאים, הרבה יותר מכל נשיא אחר במאה השנים האחרונות, שעשו זאת במהלך 33 הימים הראשונים שלהם בתפקיד.

בשיחה עם שון האניטי מרשת 'פוקס ניוז' ביום שלישי, מדוס השווה את הופעתו של ביידן לזו של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, שלטענתו היה מסוגל להפגין ריכוז יתר גם בשעות הלילה המאוחרות מאשר הנשיא הנוכחי במהלך היום.

הוא גם התייחס לעובדה שסגנית הנשיא קמלה האריס קיימה שיחות עם מנהיגי העולם במקום שביידן יעשה זאת.

יצוין כי הנשיא ביידן אמור לשאת הערב (חמישי) נאום בנושא מגפת נגיף הקורונה, אך מזכירת העיתונות בבית הלבן, ג'ן פסקי, סירבה לומר בדיוק מתי תהיה מסיבת העיתונאים הראשונה שלו, ונתנה תשובה מעורפלת אם הוא ידבר עם התקשורת עד סוף החודש.

כזכור סגנית הנשיא קמלה האריס שוחחה עם ראש ממשלת נורבגיה ארנה סולברג ללא שביידן על הקו. האריס שוחחה גם עם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, ועם נשיא צרפת עמנואל מקרון, שיחות כאלה היו פחות נפוצות בממשל טראמפ / פנס.

במהלך ממשלות העבר לקח לנשיא לשעבר טראמפ 28 יום לערוך מסיבת עיתונאים, 21 יום לנשיא לשעבר ברק אובמה ו-34 יום לנשיא לשעבר ג'ורג בוש הבן.

מסיבת עיתונאים ג'ו ביידן דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד