י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
ממתין לשעת כושר - ונמלט

למרות שהכחיש התיעוד מוכיח: ה'אברך' הערבי גנב רכב במרכז ב"ב

בלבוש חסידי, סמוך לבית הכנסת איצקוביץ': נזמי דקאק תושב מזרח ירושלים, תועד במצלמות האבטחה כשהוא גונב רכב מאדם חרדי שנכנס לחנות הסמוכה למספר דקות | מעצרו הוארך למרות שהכחיש את המיוחס לו. כעת, נבדק האם גנב רכבים נוספים באותה השיטה | צפו בתיעוד 

למרות שהכחיש התיעוד מוכיח: ה'אברך' הערבי גנב רכב במרכז ב"ב
נזמי דקאק סמוך לאיצקוביץ' צילום: השומרים - קוריץ מערכות

לאחר שבית המשפט האריך אמש (רביעי) את מעצרו, במשטרה ממשיכים לחקור את נזמי דקאק, בן 33 ממזרח ירושלים, שנעצר ביום רביעי במרכז בני ברק כשהוא מחופש לאברך חסידי בחשד לגניבת מספר כלי רכב בעיר.

למרות שבחקירתו הכחיש את המיוחס לו, בתיעוד ממצלמות האבטחה שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' נראה נזמי גונב רכב ברחוב הרב שך בבני ברק. בתיעוד, הוא נצפה מסתובב סמוך לבית הכנסת איצקוביץ', מזהה נהג רכב נכנס לאחת החנויות למספר דקות, גונב את הרכב ונמלט מהמקום.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי לפחות שני תושבי בני ברק נוספים דיווחו כי רכבם נגנב באותה השיטה. בארגון 'השומרים' בעיר ובמשטרה בודקים האם החשוד הערבי גנב רכבים נוספים.

כזכור, בית משפט השלום בתל אביב האריך אמש בחמישה ימים את מעצרו של נזמי דקאק, בן 33 ממזרח ירושלים, כשהוא מחופש לאברך חסידי - לאחר שעל פי החשד גנב מספר כלי רכב בחודש האחרון, כפי שפורסם לראשונה כאן ב'בחדרי חרדים'.

• פרסום ראשון: בן מיעוטים שהתחפש לחרדי וגנב רכבים בבני ברק - נעצר

• הוארך מעצרו של 'הגנב המחופש' מבני ברק

בחקירתו, הכחיש דקאק את המיוחס לו. עורך דינו ביקש אתמול לשלוח אותו לבדיקה פסיכיאטרית. נציג המשטרה הסביר במהלך הדיון כי "מדובר בחשוד בן מיעוטים שהתחזה לאוכלוסייה בעלת מאפיינים ייחודיים ולפני מספר ימים ניצל הזדמנות נכנס לרכב וגנב אותו. לדבריו, "הוא אותר באמצעות סרטון שהופץ באותה עיר. הוא נעצר נחקר והוא מכחיש".

כפי שפורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים', בחודש האחרון התקבלו בארגון 'השומרים' בבני ברק מספר תלונות מנהגים על כך שרכבם נגנב באזור רחוב הרב שך והרחובות הסמוכים, בזמן שירדו והשאירו את הרכב מונע למספר דקות.

מתנדב הארגון שפיטרל באזור רחוב חזון אי"ש בעיר, זיהה את החשוד כשהוא שוב מחופש לחרדי, לבוש עם כובע וחליפה ומסתובב באופן מחשיד ככל הנראה בניסיון לבצע גניבה נוספת של רכב.

המתנדב הזעיק מתנדבים נוספים שהגיעו למקום ועיכבו את אותו. הוא נלקח על ידי שוטרי סיור ממשטרת מרחב דן לתחנת המשטרה בבני ברק.

השופט אור ממון החליט, כאמור, להאריך את מעצרו בחמישה ימים והורה לשלוח אותו לבדיקה פסיכיאטרית. "מעיון בתיק החקירה עולה כי קיים חשד סביר כנגד החשוד לביצוע העבירות המיוחסות לו", אמר השופט בהחלטתו.

בית הכנסת איצקוביץ ערבי רכב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד