י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
כמה דו"חות חולקו השבוע?

יצא לבית קפה: החולה הפר בידוד - ונתפס ע"י השוטרים • צפו

מאז תחילת השבוע הנוכחי נרשמו ע"י השוטרים 2,051 דו"חות בגין הפרות של התקנות ברחבי הארץ | בד בבד, המשטרה הגבירה את פעילות הפיקוח ואיתור חייבי בידוד וחולים מאומתים | באחד המקרים, נתפס חולה קורונה שהפר בידוד ויצא לבלות בבית קפה

יצא לבית קפה: החולה הפר בידוד - ונתפס ע"י השוטרים • צפו
שב מבית קפה ונתפס צילום: דוברות המשטרה

בצל פתיחת המשק, המשטרה ממשיכה גם בימים אלו בפיקוח ואכיפת תקנות הקורונה ברחבי הארץ, במטרה למנוע את התפשטות הנגיף בישראל. לאחרונה הגבירה המשטרה את הפעילות לפיקוח ואיתור חייבי בידוד וחולים מאומתים שמפרים את התקנות ומסכנים את הציבור.

בפעילות שנעשתה בבאקה אל גרביה, איתרו שוטרים חולה מאומת שיצא לבלות בבית קפה למרות היותו מחויב בידוד. הוא התבקש לשוב לביתו וזומן לחקירה בתחנת המשטרה.



לפי נתוני המשטרה מאז תחילת השבוע הנוכחי נרשמו ע"י השוטרים 2,051 דו"חות בגין הפרות של התקנות ברחבי הארץ, ובהם: 1,785 דו"חות בגין אי עטית מסיכה, 111 דו"חות בגין הפרות חובת הבידוד, 54 דו״חות בגין הפרות הגבלות המסחר, וכן 84 דו"חות בגין שהייה במקום ציבורי או עסקי בניגוד לתקנות.

בתוך כך, בוצעו בדיקות יזומות של הימצאות בבידוד ל- 5,958 חולים מאומתים השוהים בביתם וכן ל-17,087 מחויבי בידוד בכל רחבי הארץ. "המשטרה קוראת לציבור להקפיד על קיום התקנות במלואן לצורך שמירה על שלום הציבור ובריאותו", נמסר מהמשטרה.

 

בידוד קורונה דוחות משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד