י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הנגיף מכה ביבשת

עלייה חדה בתחלואה בגרמניה: "אירופה צריכה להיות מודאגת"

המפקח הגרמני לבקרת מחלות אומר כי הגל הנוכחי (השלישי) במדינה החל לעלות בצורה מדאיגה. "אירופה צריכה להיות מודאגת". הזינוק בתחלואה נובע בין היתר מקצב החיסונים האיטי של אירופה

עלייה חדה בתחלואה בגרמניה: "אירופה צריכה להיות מודאגת"
מסכה בצבעי הדגל הגרמני צילום: Pixabay

גרמניה בצרות, המדינה רשמה עלייה חדה במקרים של נגיף הקורונה, המומחה הבכיר למחלות במדינה הזהיר כי הגל שלישי של המגפה החל לזנק.

מכון רוברט קוך דיווח בגרמניה ביום חמישי על 14,356 מקרים חדשים של קורונה, לעומת 9,146 מקרים ביום הקודם. גם מקרי המוות עלו מ-300 ביום רביעי ל-321, גרמניה עם יותר מ-2.5 מיליון מקרי קורונה, ועם-72,810 מקרי מוות. "אירופה צריכה להיות מודאגת" אמר ראש המכון, רוברט וילר, עם חשיפת הנתונים.

הזינוק בתחלואה נובע בין היתר מקצב החיסונים האיטי של אירופה, רק שבעה אחוזים מהאנשים קיבלו לפחות זריקה אחת לעומת 33 אחוזים בבריטניה. כתוצאה מכך, מקרי קורונה ומוות בבריטניה צנחו באופן דרמטי, והממשלה מתכננת הקלה רחבה בסגר, גם כאשר מדינות אירופה מחמירות את ההגבלות.

הצעדים לריסון המגיפה כבר הוחמרו בפולין ובצ'כיה, המדינות הללו בעלות שיעורי ההדבקה הגבוהים ביותר באירופה. פוליטיקאים בספרד, פורטוגל, בלגיה ואיטליה תומכים כולם להאריך את ההגבלות.

בריטניה היא אחת מקומץ מדינות באירופה - כולל ספרד, פורטוגל ואיסלנד - בהן מקרי קורונה הולכים ומתמעטים.

קורונה גרמניה בריטניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד