י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024
על רקע הסקרים המחמיאים

צפו: בנט יורה לכל הכיוונים; נתניהו וסמוטריץ'

אחרי שמיעט להתייחס למגזר הדתי-לאומי, יו"ר 'ימינה' נפתלי בנט תקף בשיחת זום סגורה את 'הציונות הדתית' של סמוטריץ' וטען: "הם לא יותר דתיים" | בנוסף תקף את 'הליכוד' ונתניהו: "הם מפחדים - צריך אומץ"

צפו: בנט יורה לכל הכיוונים; נתניהו וסמוטריץ'
נפתלי בנט צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90

פחות משבועיים לפתיחת הקלפיות, והמאבק בתוך הימין על הקולות הימין והמגזר הדתי-לאומי נמשך ומוביל את נפתלי בנט לעימות פנימי בין שני השותפים לשעבר.

בשיחת זום סגורה שקטעים ממנה הגיעו לידי 'בחדרי חרדים', נראה יו"ר 'ימינה' ח"כ נפתלי בנט תוקף את ח"כ בצלאל סמוטריץ' ואומר לצופיו: "החלוקה היא לא שהם יותר דתיים ואנחנו פחות דתיים - החלוקה האם אנחנו בתפיסה כלל לאומית או בתפיסה פנים-מגזרית".

בנט התייחס גם אל ההתקפות של 'הציונות הדתית' כלפי המועמדת מס' 12 במפלגתו, סטלה ויינשטיין: "סטלה לא דתייה. היא עלתה מרוסיה וגדלה בעוני מוחלט, ולמרות זאת הקימה עסק ומשפחה בארץ ישראל, מה יותר ציוני מזה?", שאל בנט.



"אז ללכת ולרדת עליה? זה הציונות הדתית? ללכת לשפוט בן-אדם לפי כמות המצוות שהוא מקיים? למה אתם (מפלגת 'הציונות הדתית') מקיימים את כל המצוות? צריך הפוך - לחבק", הוסיף בנט.

יו"ר 'ימינה' תקף גם את נתניהו ו'הליכוד': "לצערי ראש הממשלה לא החיל ריבונות על גרגיר באדמת ארץ ישראל. הייתי בממשלות איתו, הוא תמיד אמר 'אם נחיל עכשיו - האג... אם נחיל עכשיו - החלטת מועצת הביטחון נגדנו', למרות זאת לא החלנו וכל הדברים האלה קרו".

"כדי להבקיע צריך אומץ ואמונה. או שאנחנו ריבוניים או שלא! תראו מה קורה בכל הארץ, איבדנו את הנגב! כי הם מפחדים. יש שלטון ליכוד כבר שנים, ואיבדנו את הנגב. אנשים פוחדים פחד מוות. אנחנו צריכים הנהגה חזקה", הוסיף לתקוף את נתניהו.

בנט הגיב לקמפיין של נתניהו ואמר: "הבחירות האלה הם לא בין ימין או שמאל, מנסים לצייר איזה דרמה שלפיד עולה לשלטון - אין לזה שחר! השמאל לא יכול להרכיב ממשלה. כל הבחירות האלה הם בתוך הימין".

בנוסף לנתניהו, יו"ר 'ימינה' תקף גם את שרת התחבורה מירי רגב מ'הליכוד' ואמר: "זה לא בסדר ששרת התחבורה בגלל רשלנות אפשרה לכל המוטציות להיכנס לנתב"ג, והיא התעסקה במסיבות עיתונאים. זה לא בסדר שהפכו את מערכת החינוך לחלוקת של מחשבים לילד בערים ליכודיות כדי להטיב עם פעילי ליכוד", טען בנט.

נפתלי בנט בנימין נתניהו בצלאל סמוטריץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד