י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024
"קיבלנו הערב הצצה"

עימות פיזי: פעילי הליכוד תקפו את תומכי סער

על רקע עימות פיזי בין תומכי מפלגת הליכוד לתומכי גדעון סער, האחרון תוקף את ראש הממשלה ומאשים אותו במעשה: "קיבלנו הערב הצצה למה שצפוי לנו כמדינה אם נתניהו יישאר ראש ממשלה אחרי הבחירות הבאות" | תומך של סער משחזר את אשר ראו עיניו

עימות פיזי: פעילי הליכוד תקפו את תומכי סער
גדעון סער צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

במהלך כנס בחירות שקיים הערב (מוצ"ש) גדעון סער לתומכי מפלגת 'תקווה חדשה', התעמתו מספר פעילים המזוהים עם 'הליכוד' ופצעו תומך של סער. בתגובה גדעון תוקף הערב את ראש הממשלה בנימין נתניהו ומאשים אותו במעשה.

במסגרת כנס בחירות במועצה האזורית גזר, קודם הגעתו של סער הגיעו למקום מספר פעילי 'הליכוד' והחלו לתקוף מילולית את תומכי סער, על פי עדויות אחד מתומכי סער הותקף לאחר שנזרק לעברו חפץ, משטרה הוזעקה למקום במטרה להרגיע את המהומות.

גדעון סער התייחס במהלך הכנס לתקרית ואמר, "קרו פה הערב דברים חמורים, אחד הפעילים שלנו שהגיע לכאן נפגע והתעלף. כל הדבר הזה של ניסיון להפריע, לפוצץ ברעש ובאלימות כנס של תנועה פוליטית אחרת". אמר.

"כשבאתי לפה כל מיני ילדים שעובדים בשכר ליוו אותי בגידופים ובצרחות את הנסיעה וחשבתי לעצמי בני כמה הם היו כשאני אחרי הפילוג בשנת 2005 החזקתי בשיניים את תנועת הליכוד בשנים הקשות באופוזיציה? כמה הם יודעים על המורשת של התנועה? על מה הייתה התנועה הזאת בעבר, כי קרה לה היום משהו עצוב מאוד", הוסיף סער שציין "קיבלנו הערב הצצה למה שצפוי לנו כמדינה אם נתניהו יישאר ראש ממשלה אחרי הבחירות הבאות".

פעיל 'תקווה חדשה', נתנאל איזק, סיפר על מה שהתרחש במקום: "ראיתי הכל מקרוב. הביריונים שנתניהו שלח באו במטרה אחת: לפגוע פיזית בקהל שהגיע לשמוע את סער. הם זרקו עלינו בקבוקים מזכוכית, אבנים וביצים. גם נפצים הם זרקו. הם קיללו וקראו לסער בוגד. היה להם טירוף בעיניים".

עוד שחזר איזק: "הם הביאו רכבים עם רמקולים ענקיים וחסמו את הכבישים כדי שהתומכים של גדעון לא יוכלו להגיע. רק כשהגיעו כמה שוטרים הם הלכו אחורה. זה היה פשוט מזעזע".

גדעון סער ראש הממשלה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד