י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024
שלף את הקשית

נתניהו על הראש של בנט: לא ניתן לו רוטציה

שבוע וחצי לבחירות ורה"מ נתניהו מסמן את הייעד הבא: 'לשתות' את הקולות של בנט | הבוקר בנאום שנשא בכנס 'בשבע' תקף נתניהו את עמיתו לשעבר שנותר באופוזיציה וקרא למצביעיו לערוק לטובת מפלגת הליכוד

נתניהו על הראש של בנט: לא ניתן לו רוטציה
בנימין נתניהו ונפתלי בנט במליאה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

9 יום לבחירות, נתניהו פועל לצמצם את כוחו הפוליטי של נפתלי בנט, במטרה שיסיים את הבחירות עם תוצאה של מספר מנדטים חד ספרתי, ובימים האחרונים הוא פותח במתקפה חזיתית כנגד בנט.

הבוקר (ראשון) השתתף ראש הממשלה בכנס 'בשבע' בו הוא אמר: "אצלי לא תהיה רוטציה. יהיה ראש אחד. גדעון ובנט לא יכולים להרכיב ממשלה בלי לפיד כראש ממשלה. בנט אומר שהוא רוצה להיות ראש ממשלה. איך? רק ברוטציה עם לפיד. יריבו ביניהם אבל לפיד יהיה חזק יותר וישלוט בממשלה הזאת".

נתניהו הוסיף כי "הצבעה לליכוד תקים ממשלה לאומית ואנו כפסע מהקמת ממשלה כזאת", ושוב בבמטרה להחליש את בנט הוא הוסיף כי "לפיד מתפלל שתצביעו בנט. ימינה היא התקווה החדשה של לפיד".

נתניהו תקף גם את יאיר לפיד ואמר: "ראיתם פעם מועמד לראשות ממשלה שמסתיר את העובדה שהוא רץ לראשות הממשלה? למה הוא מסתיר. כי הוא יודע שברגע שהציבור מבין שהבחירה היא בין ממשלת ימין יציבה של הליכוד בהנהגתי או ממשלת מטבוחה של רוטציות שבהן לפיד חייב להיות ראש ממשלה, מצביעי הימין יתעוררו ויצביעו לליכוד,.

לאחר המשבר בין נתניהו לבנט שנותר באופוזיציה בקדנציה החולפת, ראש הממשלה אמר: "לבנט יהיה מקום ראוי ומכובד בממשלה שלנו, אבל לא תהיה איתו רוטציה. הרוטציה היחידה שיש לו היא עם לפיד. מי שמצביע לבנט מקבל את לפיד ראש ממשלה".

נפתלי בנט ביבי נתניהו בחירות 2021

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד