י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"צריך להגיד הגומל"

15 טון נפלו על ג'ונתן בדרך לדואר: "יכולתי למות"

רכבו של סטודנט שעשה דרכו היום בשעות הצהריים בכביש 20 בתל אביב, התרסק כמעט לחלוטין לאחר שחפץ כבד ניתק ממנוף מסיבה שאינה ברורה | ג'ונתן, צעיר בן 24 שנהג ברכב, נפצע, באורח נס, קל עד בינוני | מבית החולים הוא מתאר: "לפתע נשמע בום גדול, יכולתי למות היום"

15 טון נפלו על ג'ונתן בדרך לדואר: "יכולתי למות"
הרכב המרוסק של דרעי צילום: דוברות מד"א

ג'ונתן דרעי, סטודנט בן 24 מתל אביב עשה היום בצהריים (ראשון) את דרכו לכיוון סניף הדואר כשהוא נוהג על כביש איילון. אלא, שגם הוא לא חשב שיסיים את הנסיעה התמימה בבית החולים. לפתע, נפל על רכבו כלונס (מעין יסוד בניה מפלדה) ענק במשקל של כ-15 טון.

כוחות ההצלה שהוזעקו למקום העניקו לו טיפול רפואי ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים. למרבה הנס, מצבו הוגדר קל עד בינוני.

את מה שקרה לו, שיחזר היום דרעי מחדר המיון בבית החולים 'איכילוב': "נסעתי בכביש ולפתע נשמע בום גדול! ממנוף שהיה ליד הכביש התנתק חלק בשם כלונס שמשקלו נאמר לי כ-15 טון והוא נפל ישירות על הרכב שלי. קרה לי נס גדול. אני עדיין לא מעכל את המקרה שקרה לי כי יכולתי למות היום. זהו יום שבו אני צריך להגיד הגומל".


ג'ונתן דרעי בבית החולים//צילום: דוברות איכילוב

ממד"א נמסר כי בשעה 11:13 התקבל דיווח במוקד 101 של במרחב דן על חפץ כבד שנפל ממנוף על רכב נוסע בכביש 20 (איילון) לדרום ממחלף ההלכה לארלוזורוב. "חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח איכילוב גבר בן 27 במצב קל-בינוני עם חבלות בגפיים"

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א איתן גברא סיפר: "מדובר ממש בנס. הרכב שחלף בכביש המהיר נפגע מגליל מתכת גדול שנפל ממנוף ופגע בחלקו הקדמי. הנהג שנפצע בגפיים התהלך במקום כשהוא בהכרה. ביצענו בדיקות רפואיות ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו יציב."

ברכת הגומל איכלוב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד