י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בעיר החרדית

המרק הרותח נשפך, פעוט בן שנה נכווה קשות

מתנדבי הצלה הוזעקו הערב לבית מגורים בעיר מודיעין עילית בעקבות פעוט כבן שנה שנשפך על גופו מרק רותח. המתנדבים העניקו לו טיפול ראשני בשטח ופינו אותו להמשך טיפול בביה"ח עם כוויות בדרגה 2

המרק הרותח נשפך, פעוט בן שנה נכווה קשות
אילוסטרציה צילום: unsplash

פעוט כבן שנה נפצע הערב (ראשון) באורח בינוני, כתוצאה מכוויות שנגרמו לו בעקבות מרק רותח שנשפך על גופו. כוחות ההצלה שהוזעקו לביתו של הפעוט במודיעין עילית, העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים.

מארגון 'הצלה' נמסר כי "יחד עם חובשים של מד"א, העניקו הכוננים טיפול רפואי לפעוט כבן שנה עם כוויות בדרגה 2 בגפיים העליונות, והוא פונה להמשך טיפול בביה"ח שיבא בתל השומר".

חובש הצלה בנימין ג'וזף סיפר: "כשהגעתי לדירה מצאתי פעוט כבן שנה עם כוויות בפלג גופו העליון, שנגרמו ממרק רותח שנשפך עליו. יחד עם חובשים נוספים שהגיעו למקום הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן פינינו אותו במהירות להמשך טיפול בבית החולים שיבא בתל השומר."

ממד"א נמסר על בשעה 17:30 התקבל דיווח במוקד 101 במרחב איילון על פעוט שנכווה ממים רותחים במודיעין עילית. "חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שיבא תל השומר פעוט כבן שנה במצב בינוני עם כוויות בגפיים עליונות".

כוויה ממים רותחים מודיעין עילית פעוט בן שנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד