י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
כבר מהחודש הבא

במשרד הבריאות נערכים לביטול חובת המסכות במרחב הפתוח

במשרד הבריאות נערכים לפטור את הציבור מחובת עטיית מסכות במרחב הציבורי לצד פתיחת השמיים לתיירות. במשרד דנים בימים האלה על הקלות נוספות הכוללות את הגדלת התפוסה באולמות התרבות ובאצטדיונים. מגבלת ההתקהלות בבתים לא צפויה לגדול עד לחג הפסח

במשרד הבריאות נערכים לביטול חובת המסכות במרחב הפתוח
חרדים עם מסכות ברחובות ירושלים צילום: נתי שוחט, פלאש 90

חוזרים לשגרה: כחלק ממתווה ההקלות בשל שיעור ההתחסנות הגבוה והירידה בתחלואה, במשרד הבריאות נערכים לביטול חובת המסכות בשטחים ציבוריים ופתיחת השמיים לתיירות כבר במהלך חודש אפריל, כך דווח הערב (ראשון) בחדשות 12.

על פי הדיווח, בכירים במשרד הבריאות מסרו כי לאור נתוני התחלואה המעודדים והירידה במקדם ההדבקה, הצוות המקצועי המשרד הבריאות הורה להיערך לביטול חובת חבישת המסכות בשטחים הציבוריים כבר בחודש הבא.

בנוסף, במשרד הבריאות נערכים לפתיחת השמים גם לתיירות החל מהחודש הבא. המהלך המתוכנן יכלול יעדים אליהם ניתן לטוס במסגרת מתווה התו הירוק כמו קפריסין, גיאורגיה ויוון, שהודיעו שבכוונתן לקבל תיירים ישראלים שהתחסנו או החלימו. 

יתירה מזאת, במשרד הבריאות דנים בימים האלה על הקלות נוספות הכוללות את הגדלת התפוסה באולמות התרבות ובאיצטדיונים. עם זאת, מגבלת ההתקהלות בבתים לא צפויה לגדול עד לפסח, כמו גם התפוסה במלונות ובאירועים.

משרד הבריאות קורונה מסכות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד