ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
מחצית מהרפובליקנים מסרבים

ד"ר פאוצ'י מפציר בטראמפ שיעודד את תומכיו להתחסן

ד"ר אנתוני פאוצ'י, המומחה למחלות זיהומיות מטעם הבית הלב מפציר בנשיא לשעבר טראמפ שיקרא לתומכיו הרבים לצאת ולהתחסן. סקר הראה כי מחצית מהגברים הרפובליקנים מסרבים לקבל חיסון לקורונה

ד"ר פאוצ'י מפציר בטראמפ שיעודד את תומכיו להתחסן
ד"ר אנתוני פאוצ'י צילום: wikipedia

מומחה הבית הלבן למחלות זיהומיות, ד"ר אנתוני פאוצ'י, קרא לנשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ לקרוא לתומכיו להתחסן נגד קורונה, כך דיווחה סוכנות הידיעות רויטרס.

ד"ר אנתוני פאוצ'י, המומחה הראשי למחלות זיהומיות מטעם הבית הלבן, אמר ביום ראשון כי הוא מקווה שהנשיא לשעבר דונלד טראמפ יעודד את תומכיו לקבל את החיסון נגד קורונה והדגיש כי ההגבלות לא יוסרו בטרם עת.

בסקר שפורסם בשבוע שעבר, כמחצית מהגברים האמריקניים שהזדהו כרפובליקנים אמרו כי אין בכוונתם לקבל את החיסון.

כשנשאל האם טראמפ צריך לדבר ישירות עם תומכיו, בהתחשב בסקר, אמר פאוצ'י בתכנית "פוקס ניוז סאנדיי": "אני חושב שזה יעשה את כל ההבדל". טראמפ, אמר פאוצ'י, "הוא אדם כה פופולרי, זה מאוד יעזור למאמץ הזה".

טראמפ אמר למשתתפים בכנס בחודש שעבר לתומכיו ללכת להתחסן, "כולם לכו קחו את הזריקה שלכם" זאת הייתה הפעם הראשונה שהוא עודד אנשים לעשות זאת.

כזכור הנשיא ג'ו ביידן ומנהיגים פוליטיים אחרים קיבלו את זריקותיהם בפומבי כדי לעודד את האמריקנים להתחסן. טראמפ חוסן באופן פרטי בבית הלבן בינואר, כך דיווח ה"ניו יורק טיימס".

ד"ר אנתוני פאוצ'י דונלד טראמפ הבית הלבן חיסון לקורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד