י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"ליברמן ברנש"

ליצמן על סערת ה'מזבלה': אם אני הייתי אומר, היו דורשים שאתפטר

בחניכת כביש בבית שמש התייחס יו"ר יהדות התורה לדברי ההסתה של יו"ר ישראל ביתנו וכינה אותו בכינוי גנאי לא אופייני. ליצמן גם טען כי אם הוא היה אומר את אותם דברים על יוצאי בריה"מ, היו דורשים את פיטוריו

ליצמן על סערת ה'מזבלה': אם אני הייתי אומר, היו דורשים שאתפטר
יעקב ליצמן/אביגדור ליברמן צילום: דוד כהן/תומר נויברג, פלאש 90

ביהדות התורה ממשיכים לנצל את דבריו של ליברמן בשבת החולפת כשאמר כי צריך "לשלוח את החרדים יחד עם נתניהו במריצה למזבלה הקרובה", כשהשר יעקב ליצמן מציין כי לו הוא היה אומר את הדברים נגד עולי רוסיה, היו דורשים ממנו להתפטר.

הבוקר (שני) השתתף השר ליצמן בחנוכת כביש 5 'נהר הירדן' בבית שמש, כביש שיחבר בין העיר הוותיקה בבית שמש לשכונת נופי נריה והשכונות החדשות במטרה להסיר עומס בכבישים האזוריים.

השר יעקב ליצמן אמר: "אנחנו חונכים היום כביש מדהים שמביא בשורה של ממש לתושבים אבל חסר פה דבר אחד - מזבלה". שהוא מתייחס לדברי ההסתה של ליברמן: "ראינו לאחרונה את אביגדור ליברמן פוער פה על הציבור החרדי, בגזענות ואנטישמיות".

"אני בטוח שאם אני הייתי מתבטא באופן דומה על עולים מרוסיה או על כל ציבור אחר היו דורשים ממני להתנצל ולהתפטר", ציין ליצמן, ותקף, "אך כשליברמן מדבר כך זה עובר בשקט. רק ראוי לזכור שסך הכל לפני שנתיים אותו ליברמן נפגש איתי ועם ח"כ מאיר פרוש והתחנן אלינו שנתמוך במשה ליאון לראשות עיריית ירושלים. מעניין שפתאום הוא רוצה לזרוק אותנו עם מזבלה".

ליצמן העריך פעם נוספת כי ישראל בדרך לסבב בחירות חמישית: "לצערי הרב אני צופה כעת, שבוע לפני הבחירות שבעוד כמה חודשים תהיה מערכת בחירות נוספת ונלך שוב לקלפיות". ליצמן סיים בכינוי חריג כלפי ליברמן: "אנחנו לא ניתן להשמיץ ולטנף את הציבור החרדי כמו שעושה הברנש הזה ליברמן".

ראש העיר ד"ר עליזה בלוך אמר בטקס: "פתיחת כביש 5 ממשיכה את סלילת הדרך שאנחנו עושים בכל התחומים ומוסיפה את החלק המעשי, את הסלילה שבשטח. ההשפעה המרכזית של הכביש תהיה בכך שכל תושבי העיר יראו שיש כאן מצד כולנו מדינת ישראל ועיריית בית שמש לקיחת אחריות על התפתחות העיר. גם הפעם אומר כי עד שממשלת ישראל לא תאשר החלטת ממשלה ייעודית לעיר בית שמש, ביטוי האחריות לא הושלם".

"אני רוצה להודות למשרד הבינוי והשיכון, לשר הרב ליצמן, לשר הקודם יואב גלנט, למנכ"לים, לדרגים המקצועיים עד לאחרון העובדים שנתן את ידו להשלמת הכביש. בעוד שבוע בחירות במדינת ישראל, הרבה מאוד מאבקים ויצרים, אני בוחרת בבית שמש ואני מצפה שתהיו איתי. מפלגה טובה זו מפלגה שנאבקת למען בית שמש", הוסיפה.

יעקב ליצמן אביגדור ליברמן בית שמש עליזה בלוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד