י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
תיעוד מרגש

הזמר ערך ברית לבנו הפעוט שניצל מהקורונה

היום התקיימה שמחת ברית המילה לרך הנולד מפגי הקורונה. הפעוט נולד לפני כחודשיים ובחסדי שמים הוא ואמו שרדו לחיים | צפו בתיעוד מרגש מהשמחה לבנו של הזמר שמואל קאליש

הזמר ערך ברית לבנו הפעוט שניצל מהקורונה
שמחת הברית היום לבן שמואל קאליש צילום: באדיבות המצלם

שמחת ברית מרגשת נערכה היום (שני) בצהריים לבנו של הזמר ר' שמואל קאליש ממקהלת 'נשמה', לאחר שרעייתו רחל בת מלכה בת ה-33 שהייתה במצב אנוש בין חיים למוות ואושפזה בבית החולים שיבא בתל השומר, החלימה בחסדי השם ושבה לאיתנה.

התינוק שנולד כפג לפני חודשיים בניתוח והיה בסכנת חיים יחד עם אמו שתחי' הוכנס היום כאמור בשעה טובה ומוצלחת בבריתו של אברהם אבינו.

בהודעה על שמחה הברית לחבריו כתב שמוליק קאליש, שהינו חתנו של הרב שמאי שזירי יו"ר 'החברה המרכזית למימוש זכויות'.

"לידידי ורעיי אשר היו עמי בעת שמחה ובעת צרה ואשר הרבו והעתירו עבורנו בתפילות ובתחנונים ומתוך שבח והודאה להשי"ת על כל הטוב אשר גמלנו על הניסים הגדולים והחסדים שראו עיננו, הנני מתכבד להודיעכם על שמחת הכנס בני בבריתו של אברהם אבינו".

שמחת הברית נערכה היום באולמי באר מרים בבני ברק בהשתתפות בני המשפחה, חברים וידידים רבים.

אחד המשתתפים בשמחה סיפר ל'בחדרי חרדים': "השמחה הייתה מרגשת מאוד כולם בכו פה, זו גם הייתה סעודת הודיה וגם שמחת ברית, התינוק נקרא 'יצחק ישעיה' והיה פה גם גראמן מיוחד של הזמר מוטי ויזל שריגש את כולם, זה לא פשטו בכלל הנס הגדול שהיה פה, אתה רואה את היולדת כאן בריאה ושלמה והתינוק גם, זה חסדי השם יתברך". 

המודעה המרגשת על הברית:

שמאי שזירי מקהלת נשמה קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד