י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024
סערה במערכת הפוליטית

"סער ובנט בוגדים": מי הפיץ את הסרטון הקורא להצביע לליכוד?

סרטון הטוען כי נפתלי בנט וגדעון סער הם בוגדים בימין: "תקעו סכין בגב לנתניהו", מעלה תהיות במערכת הפוליטית מי עומד מאחוריו. רובם ככולם סבורים כי מדובר בפרי יצירתו של קמפיין הליכוד | יועצו של נתניהו טוען כי סער הוא זה שהפיץ ואילו האחרון טוען כי 'הליכוד' יצר זאת | הליכוד ותקווה חדשה מגישים תלונה

"סער ובנט בוגדים": מי הפיץ את הסרטון הקורא להצביע לליכוד?
נפתלי בנט/גדעון סער צילום: תומר נויברג/יונתן זינדל, פלאש 90

על רקע סרטוני הקמפיין אשר מופצים בתדירות גבוהה לקראת הבחירות, סרטון אחד אשר הופץ היום (שני) ללא מיתוג של מפלגה, עורר שאלות רבות בקרב זהות המפיץ.

הסרטון, אשר אורכו כ-30 שניות, תוקף את יריביו של בנימין נתניהו, ופונה אל מצביעי ימין: "הם יספרו לכם שהם אנשי ימין. אבל האמת שפוליטיקאים קטנים כמו בנט וסער, בגדו במחנה הימין ותקעו סכין בגב של נתניהו", נטען בסרטון.

עוד הוסיפו בסרטון: "הם מוכנים להעביר את קולות הימין ללפיד, ולהעלות את השמאל לשלטון. העיקר רק לא ביבי. אלפי מצביעי ימין הולכים לבגוד יחד איתם - חייבים לעצור את הבוגדים. חייבים לגרום להם להצביע מחל".

יו"ר 'תקווה חדשה', גדעון סער רמז בראיון ל'רשת ב' כי 'הליכוד' אחראי להפצה: "הסרטון הזה על גבול הפלילי, אם לא מעבר. אני לא יודע מי אחראי לו, אבל הקריאה הזו נשמעה כלפיי מאז הפריימריז בליכוד ב-2019. זה מגיע ממקום מסוים מאוד. ראשי רשויות וחברי מרכז הליכוד שתומכים בי מאוימים כל הזמן ומפחדים מהתנכלויות".

יו"ר מפלגת 'העבודה' מרב מיכאלי התייחסה גם היא ותקפה: "הסרטון שמופץ ברשת ומכנה את יריביו הפוליטיים של נתניהו 'בוגדים', מקומם אותי באופן אישי. נתניהו שתק כשקראו לרבין בוגד וזה נגמר ברצח. נתניהו יודע שההסתה עלולה להיגמר ברצח, ולמרות זאת הוא שותק. הוא שתק אז והוא שותק כעת. נתניהו מסוכן לשלומה של ישראל".

טופז לוק, יועצו של נתניהו, מכחיש הערב כי מדובר ביצירה של 'הליכוד': "לא תתפלאו אם תשמעו שהסרטון (הגועלי) נגד הליכוד, שהוצג כסרטון של הליכוד, יצא ממטה גדעון סער".

"כשהם מגיעים לתרגילים הכי מכוערים בספר אני מבין שגם הסקרים הפנימיים שלהם מראים שהם על הקרשים", הוסיף טופז.

בנוסף לכך נמסר ממטה הליכוד כי "הליכוד מגיש תלונה במשטרה בדרישה לחקור מי בישל והפיץ סרטון פייק על בנט וגדעון בניסיון לפגוע בליכוד. חשד גדול כי מדובר במטה סער".

גם ממפלגת 'תקוה חדשה' נמסר ל'בחדרי חרדים' כי הם מגישים תלונה במשטרה נגד יוצרי הסרטון ומפיציו.

מפלגת הליכוד גדעון סער נפתלי בנט בוגדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד