א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
הטראומה מ-2019

נתניהו ביטל הגעתו לאשקלון בגלל הג'יהאד האסלאמי? • צפו

אמש ביטל ראש הממשלה במפתיע את הגעתו לכנס בחירות באשקלון. התירוץ של אנשי הקמפיין לביטול הפתאומי היה "שיחה מדינית". כעת מתברר כי ייתכן ואיום ששוגר מהג'יהאד האסלאמי גרם לביטול 

נתניהו ביטל הגעתו לאשקלון בגלל הג'יהאד האסלאמי? • צפו
נתניהו באשקלון צילום: צילום מסך

לפי לו"ז הקמפיין של ראש הממשלה נתניהו אמש (שני) הוא אמור היה להגיע לכנס תומכים באשקלון. הפרטים סודרו והקהל כבר ישב באולם והמתין במתח לבואו, אלא שלאחר המתנה ארוכה נודע לי כי ראש הממשלה מבטל את הגעתו בטענה ל"שיחה מדינית" כלשהי.

ניר דבורי מדווח בn12, כי ייתכן מאוד והסיבה בגינה ביטל נתניהו את הגעתו לעיר הדרומית הייתה איום ירי רקטות ששיגר ארגון הטרור הג'יהאד האסלאמי, שפרסם סרטון אמש בשעה 19:00 ובו נראים פעילי הארגון משגרים רקטות לעבר ישראל. בסופו של הסרטון שהופק על-ידי הארגון, שולבו תמונותיו של נתניהו מוצא מהאולם במהלך כנס בחירות שערך באשדוד לפני כשנה וחצי, בזמן שנורו רקטות על העיר.

בסופו של הסרטון המאיים, נוסף גם כיתוב בעברית: "אתה שוכח" כמסר ותזכורת לראש הממשלה, שמא אם יגיע שוב לכנס בחירות בדרום - ארגון הטרור ישגר טילים שימנעו ממנו להמשיך בכנס.

נראה כי האיום של הג'יהאד גרם לראש הממשלה ומקורביו לחשוש מתמונות דומות כמו בכנס הטראומתי מלפני שנה וחצי, ונתניהו שחשש לשחזר את התמונות בהן הוא נראה נמלט למקום מבטחים בבהילות, הודיע על ביטול הגעתו.

אשקלון הג׳יהאד האיסלמי בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד