ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
"נסכים על המראיין"

נתניהו מזמין את לפיד לעימות חי ומציב תנאי

שבוע לבחירות: ראש הממשלה בנימין נתניהו קורא ללפיד לבוא לעימות בשידור חי • יו"ר הקואליציה זוהר: "ימחיש את ההבדל בין מנהיג הימין למנהיג השמאל" | כל הפרטים 

נתניהו מזמין את לפיד לעימות חי ומציב תנאי
לפיד/נתניהו צילום: מארק ישראל סאלם, לע"מ/הדס פרוש, פלאש 90

שבוע לבחירות: במטרה לחדד את המסר כי הבחירות הן בנימין נתניהו מול יאיר לפיד, כשהוא מתעלם מגדעון סער ונפתלי בנט שמתמודדים אף הם על ראשות הממשלה, מועמד הליכוד, ראש הממשלה בנימין נתניהו קורא ליאיר לפיד להתייצב מולו לעימות.

היום (שלישי) נשאל נתניהו בפאנל ב'ערוץ 20' האם יסכים לעימות מול יאיר לפיד, והוא השיב: "אני מוכן להגיד לו עכשיו: נסכים על המראיין ונלך לעימות". קריאתו של נתניהו מגיעה לאחר שכבר בשבוע שעבר הודיעו בסביבתו כי הוא בוחן הסכמה לקיים עימות לקראת הבחירות.

גם יו"ר הקואליציה חבר הכנסת מיקי זוהר קרא ללפיד לבוא לעימות מול בנימין נתניהו, ״"לפיד, אל תפחד". כתב זוהר בטוויטר בפנייה ללפיד, "עימות מול רה"מ בסה"כ ימחיש את ההבדל בין מנהיג הימין למנהיג השמאל". זוהר ציין עוד: "טוב שהציבור יידע שהשמאל מתיימר להכתיר אותך כרה״מ בלי ניסיון ועם רקורד גרוע בתפקידים הציבוריים בהם כיהנת, בזמן שהימין מבקש מהציבור לאפשר לנתניהו להמשיך בתפקידו עם ניסיון מוכח והישגים היסטוריים".

כזכור, כבר בשבוע שעבר נשאל יאיר לפיד אם יסכים להתעמת מול נתניהו, והשיב בחיוב והוסיף, "אני רוצה להסתכל לו בעיניים ולהגיד לו: איך העזת לבקש מיליון שקל הטבות מס? רק על זה שווה שיהיה עימות".

העימות האחרון בין מועמדים לראשות הממשלה היה בשנת 99 שאחד המועמדים, אהוד ברק שניצח את הבחירות שסירב להופיע, ובנימין נתניהו התעמת מול המועמד איציק מרדכי. מאז לא התקיימו עימותים בישראל, מלבד עימות ערב הבחירות לכנסת ה-20 בין ראשי המפלגות שהמועמדים לראשות הממשלה, בנימין נתניהו ויצחק הרצוג נעדרו מימנו.

עימות בנימין נתיהו יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד