י"ד אייר התשפ"ד
22.05.2024
העימות מתחמם

בנט תוקף את 'הליכוד': "אתם מתבכיינים כל היום"

יו"ר 'ימינה' התייחס לירידה בסקרים של 'תקווה חדשה', וטען כי הוא וסער ישתפו פעולה לאחר הבחירות. לדבריו, "הוא לא בנאדם פסול" | בנוסף תקף את נתניהו: "משהו שם לא עובד בשנים האחרונות"

בנט תוקף את 'הליכוד': "אתם מתבכיינים כל היום"
נפתלי בנט/בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

פחות משבוע לפתיחת הקלפיות והקרב על קולות הימין, מעלה הילוך בימים האחרונים. לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו קרא לנפתלי בנט להצהיר חד משמעית שלא יישב עם יאיר לפיד באותה ממשלה, האחרון תוקף אותו בחזרה.

"ראש הממשלה ממש טוב בלגלגל את זה לאחרים", טען בנט בסוגיית הנגב, "מה לעשות שמי ששר ביטחון הפנים שייך לליכוד. אם אתם מתבכיינים כל היום, אם אתם לא יודעים לסדר את זה אחרי כמה שנים - זוזו הצידה!".

"בתקופת 'הליכוד' איבדנו את הנגב לידי כנופיות של בדואים. יש שם גיהנום. בהתחלה נכניס מג"ב, ואם יהיה צורך נכניס צבא", הצהיר בנט בראיון ל'גל"צ'.

בנוסף, תקף בנט את נתניהו וטען כי העתיק ממנו: "אני עכשיו ראיתי שאחרי שהוצאתי את 'תוכנית סינגפור', הליכוד הוציאו תוכנית כלכלית. יש לי הרבה הערכה לראש הממשלה, אבל משהו שם לא עובד בשנים האחרונות".

יו"ר 'ימינה' תקף ברמיזות גם את החרדים ואמר: "כל ממשלה שנהיה בה, תיישם באופן מיידי את תוכנית סינגפור להורדת המס. זה דרמה. מי לא יהנה מזה? מי שבוחר לא לעבוד, לא יהנה מזה".

על הירידה של גדעון סער בסקרים, אמר בנט: "יום אחרי הבחירות נצטרך לשבת ביחד. הוא לא בנאדם פסול, הוא פוליטיקאי וותיק. אם המצביעים שלו ילכו עוד פעם למפלגת אוירה, אז נקבל עוד פעם מירי רגב".

נפתלי בנט בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד