י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"וזה עוד לפני החבר'ה של גדעון וגנץ"

נחשף: כשנתניהו ויועצו דיברו על עריקים

בעוד הסקרים מתעתעים, כשבסקר ערוץ 20 הערב יש ממשלת 61 לנתניהו ובסקר ערוץ 12 ישנו תיקו, נראה כי ראש הממשלה כבר בטוח כי יקים את ממשלתו השישית. בשיחה שנחשפת הערב נשמעים נתניהו ויועצו מדברים על עריקים פוטנציאלים 

נחשף: כשנתניהו ויועצו דיברו על עריקים
ראש הממשלה נתניהו משוחח בטלפון צילום: איתי בית און, לע"מ

שבוע לבחירות, בעוד מפת הגושים לא ברורה כשעל פי סקרים שפורסמו הערב, הניצחון לגוש הימין לוט בערפל, 'ישראל היום' חושף הקלטה שבה יו"ר 'הליכוד' בנימין נתניהו משדר אופטימיות ויועצו אף מדבר על עריקים פוטנציאלים שישלימו את הרוב להקמת ממשלת נתניהו השישית.

בהקלטה שפרסם הכתב הפוליטי יהודה שלזינגר ב'ישראל היום', נשמע יונתן אוריך מצוות הקמפיין של ראש הממשלה מעדכן אותו בתום אחד מהכינוסים: "בסקר של יצחק יש 62 לגוש". נתניהו משיב לו: "בסקרים שלנו יותר" (יש לגוש יותר מ-62 מנדטים ככל הנראה כולל נפתלי בנט. א"ק).

היועץ יונתן אוריך ממשיך ונשמע בהקלטה אומר: "וזה עוד לפני החבר'ה של גדעון וגנץ שיגיעו אלינו אחרי הבחירות", כשראש הממשלה נתניהו מבקש להפסיק את השיחה: "עזוב את זה עכשיו, לא כאן".

מוקדם יותר היום אמר ראש הממשלה בראיון למורן אזולאי ב-ynet כי על פי סקרים פנימיים של הליכוד, "עברנו 61 מנדטים לגוש הימין בסקרים שלנו״, הוא ציין עוד כי ״לפיד שותה את גדעון, הוא מתרסק בסקרים ביותר מ-75%. השאלה מי יהיה ראש הממשלה - לפיד או אני".

יונתן אוריך ראש הממשלה בנימין נתניהו עריקים ממשלת ימין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד