י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הקמפיין של נתניהו מניב תוצאות

איילת שקד מזהירה בשיחה: "הצבעה לליכוד היא הצבעה לחרדים"

"הצבעה ל'ליכוד' היא הצבעה למפלגות החרדיות", כך מלחיצה איילת שקד את הבוחרים הפוטנציאלים של המפלגה ומוסיפה "אנשים לא מבינים את המשמעות" | בנוסף מתייחסת שקד לסקרים בהן 'ימינה' נחלשת ומאבדת כמה מנדטים ומודה: "הקמפיין האגרסיבי של נתניהו - מניב תוצאות"

איילת שקד מזהירה בשיחה: "הצבעה לליכוד היא הצבעה לחרדים"
בנימין נתניהו/ חרדים עם מסכות צילום: אוליבר פיטוסי/דוד כהן, פלאש 90

פחות משבוע לבחירות, כאשר מפלגתה מנסה להתמודד עם קמפיין השתייה של בנימין נתניהו, ח"כ איילת שקד מתייחסת בשיחה שהגיעה לידי 'בחדרי חרדים' אל נושאי דת-ומדינה, ותוקפת את החרדים.

"אנשים לא מבינים את המשמעות של הפתק שהם שמים בקלפי", התייחסה שקד לשליטה של החרדים בבתי-הדין הרבניים, "בסוף ששמים פתק לליכוד זה כמו לשים פתק למפלגות החרדיות. הליכוד תמיד מעביר סמכויות בכל מה שקשור לחרדים".

שקד התייחסה גם לכוחם של החרדים בממשלה: "ככל שיתנו לנו יותר כוח, אנחנו נוכל לקחת יותר סמכויות של דת ומדינה. מתן כהנא כל הזמן מדבר על תיק הדתות - אבל זה הכל תלוי בכמות המנדטים".

בנוסף, בכירת הנהגת 'ימינה' האשימה את החרדים ובצלאל סמוטריץ' בפסיקת בג"צ בנושא גיור הרפורמים: "איך הגענו לפסיקה זו? כי החרדים וסמוטריץ' לא רצו לחוקק חוק גיור ממלכתי לפי מתווה וועדת ניסים. זה היה מתווה גיור מאוד הגיוני, אבל החרדים אצלם זה הכל או כלום - וככה הם נשארו בלי כלום".

"בסוף אם לחרדים יש יותר מנדטים מאיתנו - זו בעיה. לכן אני מבקשת שתביאו את מצביעי 'הליכוד', סער וסמוטריץ'. בסוף הכוח הפוליטי מתורגם למעשים", הוסיפה.

שקד גם התייחסה לסקר 'חדשות 12' שפורסם אמש, אשר מעניק ל'ימינה' 10 מנדטים בלבד והודתה כי "הקמפיין האגרסיבי של נתניהו מניב תוצאות, כמו בכל מערכת בחירות. אנחנו צריכים להחזיר את המנדטים אלינו, ולהסביר לאנשים שהוא (נתניהו) פשוט עובד עליהם".

"הוא (נתניהו) מפחיד ומייצר איזה דמון בדמות לפיד, אבל אמרנו שלא נשב תחת לפיד ולא נכתיר ראש ממשלה מהשמאל. נתניהו טועה ומטעה", סיכמה שקד.

מפלגת ימינה המפלגות החרדיות מפלגת הליכוד איילת שקד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד