י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
איכות ונוחות

המותג המוביל טריומף בהשקת קולקציה

בחברת טריומף חושבים על כל אחת ואחת מאיתנו, ושמים במרכז שני ערכים חשובים במיוחד, איכות מעולה ונוחות מקסימלית, שמגיעים יחד עם מגוון רחב של מידות וגזרות

 המותג המוביל טריומף בהשקת קולקציה
קולקצייה חדשה צילום: פיקסביי

באירוע השקה של מותג טריומף, הציגו שני כהן מנהלת המותג, ויפעת וייץ מנהלת נראות חזותית את קולקצית אביב קיץ 2021, באירוע שכולו חדשנות ואופנה.

הדגמים של טריומף הוצגו בצורה מכובדת וצנועה. מותג טריומף מחזק ומעודד את הנשים לאמץ באהבה את השינויים בגופנו עם המסר Together We Triumph. 

בחברת טריומף חושבים על כל אחת ואחת מאיתנו, ושמים במרכז שני ערכים חשובים במיוחד, איכות מעולה ונוחות מקסימלית, שמגיעים יחד עם מגוון רחב של מידות וגזרות. 

המותג מציע קולקציית מוצרים רב עונתית, המגיעים בצבעים: שחור, גוף ולבן. לצידה מושקות קולקציית קיץ וקוקלציית חורף בהתאמה לטרנדים אופנתיים קיימים.

הלקוחה של טריומף שמה במרכז איכות ונוחות, עדיף ממותג אהוב ומוכר, מחפשת להיתמך במותגי אופנה שיעניקו לה העצמה נשית, ביטחון ומראה מכובד שילוו אותה לזמן ממושך. 

בתקופה המאתגרת שאנחנו נמצאות בה, חשוב לנו לחבק את הנשים, לכל אישה מגיל 30 ועד בכלל. לאמץ את השינוי  בגופנו ובכלל, ולהגדיר מחדש את משימתנו כמותג הלבשה אישית.

זה הזמן להתחדש באופנה אישית נוחה המתאימה לכל אישה, ולכל מידה.

נעליים נוחות מותגי נעליים נעליים לחג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד