י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
כתב אישום

תקפו אמבולנס במאה שערים כשיולדת בתוכו

כתב אישום הוגש היום בבית המשפט המחוזי בירושלים נגד שני צעירים, קטין ובגיר בגין השתתפות בהתפרעות ויידוי חפצים לעבר אמבולנס בשכונת מאה שערים בשושן פורים. השניים תקפו אמבולנס שפינה יולדת

תקפו אמבולנס במאה שערים כשיולדת בתוכו
אילוסטרציה צילום: תיעוד מבצעי מד"א

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה לבית משפט המחוזי בעיר לפני זמן קצר כתב אישום נגד שני צעירים, בני 16 ו-19, בגין השתתפות בהתפרעות ויידוי חפצים לעבר אמבולנס בשכונת מאה שערים בשושן פורים. השניים שוחררו והפרקליטות מבקשת מבית המשפט להאריך תנאיהם המגבילים של הנאשמים.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד אייל לידני, ביום 28.2.21, שושן פורים בשעות אחה"צ פינה אמבולנס של מגן דוד אדום אישה בהריון מתקדם שלא חשה בטוב בליווי בעלה לאחד מבתי החולים בירושלים.

בהגיעם לשכונת מאה שערים חסמו את דרכו של האמבולנס מספר אנשים, ביניהם הנאשמים. המתפרעים ריססו את שמשת הנהג בספריי שלג אשר כיסה את השמשה הקדמית וחסם לנהג את שדה הראייה.

בשלב מסוים החלו הנאשמים יחד עם מתפרעים נוספים לידות חפצים וקופסאות שימורים לעבר האמבולנס, חבטו ודפקו עליו. עוד עולה מכתב האישום כי המתפרעים קפצו על המדרגה שתחת הדלתות האחוריות תוך שהם מנענעים את האמבולנס וקוראים לעברם "ציונים תמותו".

בהמשך פתחו הנאשמים את דלת האמבולנס, היכו את החובש והנהג באגרופים, הזיקו לאמבולנס והפינוי הרפואי התעכב במשך כ- 30 דקות עד להעברת האישה לאמבולנס חלופי. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על הארכת תנאיהם המגבילים של הנאשמים.

מאה שערים אמבולנס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד