ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
מעורבות של כמה כלי רכב

8 חרדים נפצעו בהתהפכות מיניבוס ויצאו בנס; חלקם ילדים

תאונה שנייה היום בה מעורבים כמה חרדים רח"ל. הערב נפצעו שמונה נוסעים חרדים בהתהפכות מיניבוס בכביש 9 בירושלים, תוך מעורבות של כמה כלי רכב. באורח נס הנפגעים נפצעו באורח קל ופונו לבית החולים • חוקרי תאונות של המשטרה בודקים את נסיבות התאונה • תיעוד מהזירה

8 חרדים נפצעו בהתהפכות מיניבוס ויצאו בנס; חלקם ילדים
זירת התאונה צילום: איחוד הצלה סניף ציון

לפחות שמונה חרדים נפצעו הערב (רביעי) באורח קל בתאונת דרכים שהתרחשה בכביש 9 בירושלים, סמוך לשדרות גולדה מאיר בעיר. בתאונה, היו מעורבים מספר כלי רכב ומיניבוס שהתהפך. חוקרי תאונות של המשטרה בודקים את נסיבות התאונה.

באיחוד הצלה ציינו כי צוותי הרפואה של הארגון העניקו סיוע ראשוני בזירת התאונה לשמונה נפגעים באורח קל, חלקם ילדים ופעוטות.

ממד"א נמסר כי בשעה 17:29 התקבל דיווח במוקד 101 של במרחב ירושלים על תאונת דרכים עם מעורבות מיניבוס ומספר רכבים פרטיים סמוך לשדרות גולדה מאיר בירושלים. "חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבתי החולים 8 פצועים במצב קל", נמסר.

יצוין כי מדובר בתאונה השניה בה נפצעים חרדים כתוצאה ממעורבות של רכב תחבורה ציבורית. כזכור, בתאונת דרכים שאירעה הבוקר בין שני אוטובוסים בערד, נפצעו שמונה בני אדם, חלקם ילדים באורח קל ופונו לבתי החולים. האוטובוס, שהיה מלא בילדים חרדים ועשה את דרכו לתלמוד של חסידות גור בעיר, התנגש באוטובוס נוסף במהלך הנסיעה. כתוצאה מכך נפצעו ארבעה ילדים וארבעה מבוגרים.

כביש 9 התהפכות רכב חרדים תאונת דרכים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד