ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
אסון בקהילה החרדית

הלם בקרית גת: נקבע מותו של הנער שעפ"י החשד נדקר ע"י אביו

מפקד מרחב לכיש, ניצב משנה רונן אבניאלי, החליט על הקמת צוות חקירה מיוחד לבדיקת אירוע הרצח - בו נדקר למוות עפ"י החשד נער חרדי כבן 13 ע"י אביו בקרית גת | בקהילה נמצאים בהלם מוחלט לאחר האירוע הקשה | שכניו סיפרו על אדם נורמטיבי, וכי לא היו סימנים מקדימים

הלם בקרית גת: נקבע מותו של הנער שעפ"י החשד נדקר ע"י אביו
זירת האירוע צילום: 27א לחוק זכויות יוצרים

בבית החולים ברזילי באשקלון נקבע הלילה מותו של הנער כבן ה-13, מהקהילה החרדית בעיר קרית גת, שעל פי החשד נדקר על ידי אביו. אמש, זמן קצר לאחר האירוע החריג, עצרה המשטרה את האב בחורשה סמוכה אחרי שנמלט מהזירה. חוקרי זיהוי פלילי של המשטרה נמצאים גם בשעות אלו בזירה והחקירה נמצאית בעיצומה.

כזכור, סמוך לחצות הלילה, הוזעקו כוחות ההצלה לדירת מגורים בקרית גת, בעקבות דיווח על אירוע אלימות במהלכו נדקר נער כבן 13. צוותי מד"א ואיחוד הצלה ביצעו בנער פעולת החייאה והוא פונה במצב אנוש לבית החולים. בהמשך נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. המשטרה עדכנה כי אביו של הנער שחשוד בדקירה, נמלט מהזירה, אך נתפס לאחר זמן קצר.

במשטרה חוקרים מה הוביל את האב לבצע את המעשה שהסתיים באסון הכבד. מי שדיווח למשטרה על האירוע, היא האם, שסיפרה כי האב נכנס לבית בהתקף זעם והחל לנהוג באלימות. לפי עדויות של שכנים, מדובר באדם נורמטיבי ולא היו כל סימנים מקדימים שיכלו להעיד על מעשיו.

מהמשטרה נמסר כי כוחות גדולים של מרחב לכיש שהוזעקו לזירה, פתחו בסריקות נרחבות, ולאחר זמן קצר איתרו את החשוד, בן 37 בחורשה סמוכה ועצרו אותו. מפקד מרחב לכיש, ניצב משנה רונן אבניאלי שהגיע לזירה, קיים הערכת מצב מיוחדת, שבסיומה החליט על הקמת צוות חקירה מיוחד.

חובש רפואת חירום, רכוב על אופנוע מד"א אמיר פרץ תיאר אמש כי "מדובר באירוע קשה מאוד". לדבריו, "כשהגעתי לבית הובילו אותי לנער ששכב מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פציעות מדממות בגופו. מיד התחלנו בטיפול רפואי שכלל עצירת דימומים, חבישות וביצוע פעולות החייאה".

"הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ תוך המשך טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים במצב קריטי תוך ביצוע פעולות החייאה מתקדמות שכללו הנשמות, עיסויים ומתן תרופות", הוסיף פרץ.

 

 

 

 

חשד לרצח קרית גת חקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד